، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

سالگردعقد-سیزدهمین وچهاردهمین دندون

1393/6/16 11:47
نویسنده : مامان نفیسه
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .سلام ماه پیشونی خوشگل من.

حالت چطوره ؟

پست امروزوبلاگت پرازتبریکه !!!

اول ولادت باسعادت هشتمین اخترتابناک ولایت وامامت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا راخدمت

تمامی دوستانم ودخترگلم وخانواده عزیزم تبریک میگم وزیارت خاصه آن حضرت راهرچه زودترازخداوندمنان

خواستارم....                  

دوم بایک دنیاشورواشتیاق وضوی عشق می گیرم وپبشانی برخاک می گذارم وخداوندراشکرمی گویم که

سالی دیگربرعمرزندگی مشترکمون افزوده شد.آرزومی کنم درلحظه لحظه زندگی مشترکمون ودرکناریگانه

فرزندمون عاشقانه وصادقانه به پیوندی که نهمین سال ازاون روگذروندیم وفادارباشیم .آرزومی کنم که

قطارزندگی مشترکمون همیشه به روی ریلهای خوشیختی درحال حرکت باشه وسایه سبز وپرمهرومحیتت

سالیان سال برسرمن ودخترمون گسترده باشه 

                                     

 

کیکی که به همین مناسبت درست کردم

   

سومین تبریک برای رویش سیزدهمین وچهاردهمین دندون شماست .که هنوزم که هنوزه عین روزاولی که اولین

دندونت رودیدم وازشوق نمی دونستم چیکارکنم الانم بادبدن این دندونات انقدرذوق زده شدم که هزارتاماچت

کردم وسریع گزارشش روبه بابا مرتضی دادم مبارکت باشه گلم .دیگه کم کم داره باورم

میشه که داری بزرگ میشی ,خانوم میشی ,طلامیشی ,جیگرمیشی ...

چندتاکاروحرف جدبدم بادگرفتی ,مثلاکلمه آخ رویادگرفتی باکوچکترین اشاره ای بهت میگی آخ ,تامیخوری زمین

میگی آخ ,تایه چیزی ازدستت میوفته میگی آخ ,تایه چیزی رونمی تونی برداری میگی آخ .....

تازگیا به غیرازCD های عموپورنگ وفیتیله به CDهای پنگول وخاله شادونه هم علاقه مندشدی ,مخصوصااون

آهنگی که خاله شادونه میخونه سلام سلام کی ماهه کی ستاره :شماهم بلندمیگی من من ...کی توی

دستاش گل شادی داره :شمامیگی من من ....

بوس کردن اونم ازنوع صداداروبی صدارابلدشدی وقتی بهت میگیم بوس صداداربکن محکم یوس میکنی

وصدادار,ووقتی بهت میگیم یه بوس کوچولو,آروم وبدون صدافقط لباتومیزاری روصورتمون وبوس میکنی .

صدای هاپ هاپ هاپورومیگی-صدای بع بع ببعی رومیگی واینکه گربه میبینی میگی پبش پیش ,ولی کلاهنوزم

همه حیوانات حتی پرنده ها هم ازنظرشمابع هستند.

بهت مبگیم آتربساچندتاجوجوداری دوتادستاتوبه حالت 10میاری بالا ومیگی ده ....

یهت میگیم آتریساموتورچی میگه دوتادستاتومشت میکنی وتکون میدی ومیگی قام قام ...

وازهمه مهمترکارجدیدت اینه که وقتی من ازسرکارمیام وبه سمتت میام بغلت کتم اول چشماتومحکم میبندی

ودستاتوروچشمات میزاری که منونبینی (مثلاقهری ).حتی این حرکتو چندروزپیش برای خاله گیتام کرده بودی

وکلی خاله گیتاقربون صدقه ات رفته بودتاچشماتوبراش بازکرده بودی 

کلمه های آب ,رفت ,بیا ,نه روخیلی واضح بیان میکنی اماهوش فوق العاده ات بعضی وقتاماروواقعامتعجب

میکنه مثلادیروزکه با,بابا مرتضی توخیابون به سمت چهارراه می رفتیم ازسرکوچه بیمارستان میلادداشتیم

ردمیشدیم که شمابه حالت خودکشی کوچه بیمارستان رونشون میدادی وبلندبلندمیگفتی بوپ (یعنی توپ)

حالاکه دقت کردیم متوجه شدیم که سری قبل که شمارفته بودی بیمارستان بابا مرتضی برای ساکت کردن

شماازمغازه کناری بیمارستان میلادبرات توپ خریده بود وحالاشمایادت بودوداشتی به مایادآوری میکردی (وای

اون لحظه من وبابا مرتضی ازتعجب داشتیم شاخ درمی آوردیم آخه اصلامغازه اش تو دید نیست وحتی توی

خیابوناصلی نیست اینکه شمایادت بود حسابی ماروشگفت زده کردوباران ماچ من وبابا مرتضی که به سمتت

فرودمبومدوشماهمچتان فریادمیزدی بوپ بوپ ......

عاشق سیب زمینی سرخ شده وته دیگ سیب زمینی هستی .یه وقتایی که نمی تونم بهت غذابدم برات

درست میکنم و شماهم کلی باذوق وشوق به استقبالش میای ,وقتی بهشون فوت میکنی ومیخوری هزارباره

قربون صدقه ات میرم...

هنوزنتونستم برای وعده صیحانه ات نون وپنیر ویاکیک وشیروبابیسکویت تعریف کنم چون اصلا کیک و....دوست

نداری هنوزبرای وعده صبحانه ات سوپ درست میکنم ...

کلاغذاهای آبگوشتی روبهترازبرنج وخورشت دوست داری ومامان جون مهربونم بیشتربه خاطرشما ازغذاهای

آبگوشتی توخونشون درست میکنه (دستهای مهربونش رومی بوسم)

هرموقع میگیم آتریسادماغت کو :ابن حرکتومی بینیم

 

هنوزنتونستی بامیوه وآبمیوه ارتباط برقرار کنی به جزخیار ویه کم هندونه اونم اگه هندونه روسرچنگال کنم که به

عشق اون چنگال یه کوچولوبخوری

تازگیامتوجه شدی که اگه انگشتتو توی گوشت بکنی ودربیاری صداهاروکم وزبادمی شنوی ,بخاطرهمین مدام این

کارروتکرارمی کنی وچه لذتی می بری 

 

هنوزساعت خواب شبونه شماساعت 3و4صبحه .تازه دیشب رکورد 5صبح روهم زدی ومن ازاین بابت که فرداش

باید سرکاربرم خیلی داره بهم سخت میگذره .ماشااله بعدازظهرم که از سرکارمیام فرصتی برای استراحت

کردنمن نمیزاری .حالااین روندتاکی میخوادادامه پیداکنه ومن چقدرتحمل داشته باشم ,نمی دونم....

موقعی که برای خوابیدن دعوات میکنم اول بغض می کنی (بعدازاین حرکت هزاربارازت معذرت می خوام وغرق

دربوسه ات می کنم وپابه پات تاصبح باکمال میل تحمل می کنم )

کم کم دارم به لحظاتی که بیام پیشت وبغلت کنم وغرق دربوسه ات کنم نزدیک میشم ودلم داره برای دیدن اون

صورت ماه تاپ تاپ میکنه .پس تا یک ساعت دیگه که ببینمت بای بای 

راستی بادم رفت بگم :دوستت دارم هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزارتا

دوستت دارم قـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــطارقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــطار

 

پسندها (3)

نظرات (13)

مامی آتریسا جون
16 شهریور 93 17:39
عزیز دلم مروارید های خوشگلت مبارک باشه عزیزم نفیسه جونم، نهمین سالگرد عقد تون مبارک باشه ایشالله همیشه خوش و خرم و سالم و سلامت کنار هم باشین و خوشبخت خوشبخت فدای آخ گفتنت بشم من آتریسا جونم نفیسه جون عزیزم ایشالله خواب آتریسایی هم خوب میشه میگن تا 2 سالگی معمولا خوب میشه و حتی غذا خوردنشون هم بهتر میشه منتظر عکس های خوشگل آتریسایی هستم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری.امیدوارم خاله وتادوسالگی اش لحظه شماری می کنم
مامی آتریسا جون
16 شهریور 93 17:39
راستی قالب جدید خوشگلت مبارک باشه خاله
مامان نفیسه
پاسخ
به پای قالب خوشگل شماکه نمی رسه
خاله سانی
16 شهریور 93 18:56
دخمل ناز مرواریدای خوشگلت مبارک باشه عزیزممم مامام اتریسا سالگرد عقدتون رو تبریک میشم ایشا.. عشقتون پایدار و تنتون سالم باشه و کنار هم شاد باشید قربون گل دخملی که اینقدر شیرین زبون و با هوشه هزار ماشا..
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم .خدانکنه خاله جون مهربون
مامان آنیسا
17 شهریور 93 14:20
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم ایشالا در کنار هم همیشه شاد باشیدماشالا عکسای خانم کوچولو هم خیلی ناز شده
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان هستیا
18 شهریور 93 8:53
مرواریدهای جدید خوشگلت مبارک باشه عزیز دلم خوشگل خاله چقدر شیطون بلایی فدای آخ گفتنت مامان خانمی سالگرد عقدتون هم مبارک باشه انشالله 150 سال زندگی مشترک سرشار از خوشی و سلامتی داشته باشید عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم .همچنین برای شما
دوست
18 شهریور 93 9:05
سلام دخمل خوشملتون خیلی ناز وشیطون هستن هزارماشالا ولی یه سوال چرا باباشون توهمه عکساشون کلاه سرشون میزارن مونداشتن که عیب نیست مو داشتن وعقل نداشتن بده
مامان نفیسه
پاسخ
نه عزیزم .آتریساهمش به گذاشتن کلاه گیرمیده واگه سر باباش نباشه بااشاره ونق زدن میگه کلاه بزاره وگرنه همسرخودمم ازاین گبرکلافه شده .
خاله الهام
18 شهریور 93 11:28
سلام به دوست خوبم وعشقم آتریسا.اگه بدونی چقدر دلم براتون تنگ شده.عاششششششششششششششقتونم.چقدر دخملی بزرگ شده .هزار ماشاالله.چقدر دخملی خوردنی شده.عزیزم بابت تمام خبر های خوبی که بهمون میدی ودلمون رو شاد میکنی ممنونم. همیشه سالم وشاد و سر حال باشید.ماااااااااااااچ
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی الهام جون .ماهم دلمون براتون تنگ شده .دراولین فرصت بیاپیشمون خوشحالمون میکنی
مامی آتریسا جون
19 شهریور 93 16:22
آتریسای عزیزم یه عالمه بوس می فرستم واست نازگل من نفیسه جون چه همه عکس خوشگل گذاشتی عزیزم؛ ایشالله که سایه ی شما و بابا مرتضی آتریسایی تا همیشه بالا سر آتریسا جونم باشه و کنار هم کیف کنین
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
آتـریسـا جون
22 شهریور 93 17:22
سلام نفیسه جون سالگرد عقدتون رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سالیان سال با هم خوب و خوش و خرم باشین دندون جدید آتریسا جون هم مبارکش باشه ماشالله به این گل دخملی که انقدر باهوشه و ناز داره
مامان نفیسه
پاسخ
لطف داریدعزیزم.مرسی
مینا
22 شهریور 93 20:44
اییییییییییییییی جوووووووووونننننننننننننننممممممممم قربون گل دخملی بشم من ماشالا روز بروز جیگرتر میشی جوجوی منننننننننن مرواریدات مبارک خوشگل خانوم واااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی چقد رنگ قرمز بهت میاد نازنینم سالگرد ازدواجتو تبریک میگم نفیسه جونم ایشالا صدوبیس سال سایتون بالا سر اتریساجونم باشه
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان امیرعلی گلی
22 شهریور 93 21:24
سالگرد یکی شدنتون مبارک دوست گلم حالا چرا اینقد فاصله اوون صندلی رو از بینتون بردارید انشالله شاد و برقرار باشید
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.آخه اونجاجای آتریسابودکه لحظه آخرازصندلی اومدپائین وافتخارعکس گرفتنوبامانداد
مامان صفورا
24 شهریور 93 0:20
سلام مبارکه دوست عزیزم ایشالا همیشه کنار هم احساس آرامش کنید دندون دختری هم مبارک
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله محبوبه
29 شهریور 93 11:01
سلام خانم خوشگل اولا سالروز عقد مامان و بابای گلت مبارک دوماً دندون های خوشگل خودت رنگ قرمز هم خیلی بهت میاد ، قربون خندیدنت برم که یه دنیا انرژی به آدم میده انشالله همیشه خندان و سلامت باشی
مامان نفیسه
پاسخ
بابت همه چیزمرسی خاله