، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

خانم دکترآتریسا

1395/1/21 22:02
نویسنده : مامان نفیسه
954 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم دکترکوچولوی من 

وقتی خاله گیتامیره مطب همیشه دوست داری دنبالش بری ,منم بعدازپیاده کردن خاله گیتا همیشه بهت قول

میدمکه یه روز میبرمت , اما هردفعه بنابه دلایلی جورنمی شد امروز که 950121هست این اتفاق افتاد چراکه

امسال هم مثل دوسال گذشته برای قدردانی ازخانم دکتری که بسیاربرای بودن شما برای من زحمت کشید

,بایدمیرفتیم مطب .

من وخاله گیتا امروز روبخاطرریخت وپاش دیشب تولدشما مرخصی گرفتیم .لذاازاول صبح تاخودبعدازظهر داشتیم

میشستیم وجمع می کردیم .خاله گیتاکه رفت مطب, من وشماهم رفتیم دوش گرفتیم ,لباس خوشگل پوشیدیم

ویه سبدگل خریدیم ورفتیم پیش خانم دکترت وخاله گیتا....

کلی ازبودن تواون فضا خوشحال بودی بهت یاددادم که وقتی سبدگل رودادیم به خانم دکتربگی مرسی که منوبه

دنیاآوردی وقتی عین جمله روگفتی مطب ازصدای خنده من وخانم دکتروخاله گیتا وخانم کشاورز(منشی خانم

دکتر)منفجرشد .بوس بارون شدی بوس

منم اول ازخدای مهربونم ,بعدازخانم دکترعزیزم ,خاله گیتای مهربون ومادروپدرم وهمسرعزیزم که واقعا تواین مسیر

تنگاتنگ وشونه به شونه ی من بامن بودن سپاسگزارم .

                                 آتریساجون مرسی که هستی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)