، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

اولین کویرباآتریساجون

1394/10/19 10:29
نویسنده : مامان نفیسه
899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

این روزاهرچی تلفن یاموبایل زنگ میزنه حتمااولش شمابایدگوشی روبرداری وصحبت کنی خیلی قشنگ سلام

میکنی واحوالپرسی وبعدکه مطمئن شدی کیه وچیکارداره میگی :اوشی با مامانم(راستی آتریساجون حرف گ

روبلدنیستی بگی مثلابه گوشی میگی :اوشی -خاله گیتا:خاله ایتا-گیلاس:ایلاس-گلابی:الابی-گردن :اردن و......)

این روزا شیطون شدی وبلا وآتیش پاره ....وای وای وای حرفهاوحرکاتی میزنی وانجام میدی که همش من یکی

قربون صدقه ات میرم ودرحال غش وضعف حرفها وحرکاتتمتعجبمثلاصدات میکنم میگی دستم بنده دارم فکرمیکنم 

یااینکه دبه آب روازاین وربه اون ورمیکشی میگم :آتریساسنگینه نمیتونی ,میگی می تونم مامان من موفق میشمتعجب

بهت میگم آتریساجونم دیگه بزرگ شده خانوم شده میگی نه مامان من هنوز کوچولوهستم ببین قدم

روازتوچقدرکوچیکتره ,هروقت قدتوشدم بزرگ شدم تعجببهت میگم آتریساکفشاتو اشتباه پوشیدی میگی :اشکال

نداره ,یه لحظه هل شدم تعجبوقتی برای کارهای بدی که انجام میدی ناراحت میشم ودعوات میکنم توهم قیافه

حق به جانب به خودت میگیری ودستاتو به کمرت میزنی ومیگی دیگه منودعوانکنی ها ,این دفعه اگه دادبزنی

میگم پیشی بیاد بخورتتتعجبیااینکه وقتی بلندحرف میزنم میگی هیس ساکت مردم خوابن تعجببعضی وقتا یه کاره

میری دریخچال روبازمیکنی ودرحالیکه داری فکرمیکنی ,انگشتت روبه لبت میزنی ومیگی چی بخوریم ؟خندونکاین

روزاخاله بازی زیادمیکنی ,غذاهای الکی زیاددرست میکنی ووقتی به من وبابامرتضی میدی میخوریم میگی بگید

الهی شکرخندونک(فکرشوبکن تو5دقیقه صدباربایدماغذابخوریم وخداروشکرکنیم)خندونک

آهنگ موردعلاقه ات توماشین شده :یکی یه دونه دختر    چراغ خونه دختر     ماه آسمون دختر و......خودت هم

پابه پاش میخونی وقر میریزیمحبتموقع رانندگی همش تذکرمیدی مامان یواش برو مامان این ورنرو مامان اینجا

ماشینت رونزار و......تازه چراغ قرمز وسبز رو بلدشدی ومیدونی که وقتی چراغ قرمز باشه نباید حرکت کنیم 

بغلعاشقتم وقتی این روزاهمش منو مامان جون صدامیزنی وهمش بهم میگی مامان جونمی ,عشقمی

,عزیزمی بعدشم درگوشم میگی :خیلی دوست دارم بغل(توبهترین هدیه خداوندی برام)

دیگه تقریباغذاتوخودت میخوری ومن کمترتوغذاخوردنت دخالت میکنم (انصافا هم خیلی قشنگ بدون اینکه

کمتربریزی غذامیخوری)

کارهات ,حرفات ,حرکاتت همه مثل آدم بزرگاست هرچی بگم کم گفتم فقط میتونم بگم عاشقتم جوجه کوچولوی

من 

جمعه ازطرف دایی جون وزن دایی جون احسان نهار کویر دعوت شدیم وازاونجایی که توعشق ماشین بزرگ داری

سوار ماشین بزرگ دایی احسان شدی وباشقو ذوق ودست وهورایی که میکشیدی خوشحالی خودت روبه همه

نشون میدادی 

اونجا کنارآتیش -برنج وچای وجوجه رواتیش ودختری که یه سره ازپشته های ریگ بالاپایین رفت وخاک بازی کرد

حسابی حال واحوالمون روعوض کرد .مرسی داداش وزن داداش عزیزم خیلی بهمون خوش گذشت

 

پسندها (3)

نظرات (3)

زهرا
21 دی 94 8:32
ئزيزم خوبي خوشي در هركجا چه كوير چه دشت چه بيابان دعا ميكنم دركنار مامان وبابا خوش باشي وبه همتون خوش بگذره
مامان نفیسه
پاسخ
لطف داریدعزیزم.آرزوی منم براتون همیشه خوشی وسلامتیه
مامی آتریسا جون
28 دی 94 16:43
فدای شیرین زبونی شما بشه خاله کویر خوش گذشت عزیزم؛ معلومه خبحسابی کیف کردی خانومی نفیسه جون خوبی عزیزم؛ ببخشید کم میام ؛ وقت نمیشه؛ نت کم میام عزیزم آتریسای نازمو ببوس
مامان نفیسه
پاسخ
جای شمابسیارخالی البته منم دیگه بخاطرشرایط کاری نمی تونم زودبه زودبیام اما دلیل نمیشه دلم براتون تنگ نشده
علوم غریبه-استاد سید حسینی
28 اسفند 94 23:21
بزرگترین پایگاه علوم غریبه مرجع دعانویسی و طلسم و حرز طلسم محبت و عشق،طلسم موفیت ،طلسم دفع چشم زخم،طلسم رزق و روزی،طلسم بخت گشایی ،طلسم شفای بیمار با بیشترین نسخ خطی و مجرب در میان سایت های ایرانی،عربی و هندی با نسخ کاملا منحصر بفرد استاد سید حسینی با اعلام تماس از طریق آگهی نی نی وبلاگ در اولویت انجام کار قرار بگیرید 09215832129