، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

آتریسا 3ساله شد

1395/1/20 23:19
نویسنده : مامان نفیسه
1,320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم 

امروز که برات ازتولدوروزتولدت میخوام بنویسم دقیقا سه سال ازبرگ دفترزندگیت رقم خورد,نمی دونم بگم

زودگذشتویادیراماهرچه بوددرکنارتوبودن وباتوبودن بود که خوش گذشت,هنوزم داشتن همچون فرشته ای که

بااومدنش دنیامعوض شددرباورم نیست ,پس امروز هم عاشقانه خدایم روستایش وشکرمیکنم چون

هنوزدرکنارتووباتومی تونم نفس بکشم . 

اما حال واحوال تولدسه سالگی فرشته کوجولوی من :

تم تولدامسال شما به خاطرعلاقه شدید شما به شخصیت باب اسفنجی همون باب اسفنجی بودچراکه مطمئن

بودیم تنهاچیزی که برای تولدت خوشحالت خواهدکرد همون باب اسفنجیه پس بزن بریم

ازاینکه امسال هم همچون دوسال گذشته تولدت روز بیستم فروردین بودخوشحالم 

امسال همچون پارسال درخدمت هردوخانواده محترم,خاله جون وپسرخاله جون عزیزم  ودوستان گل وگلابم به

همراه همسرانشون وبچه ها شون بودیم.حضوربچه ها فضای تولدروبرای شماقشنگ ترمیکردوحضورهمسران

درکناردوستان وخانواده ها ماروخوشحال تر...

 کاربادکردن بادکنک هاوتزئینات همچون سالهای قبل به عهده سعیدعزیزم بود,البته حضورخاله فاطی ودایی

ممد هم توکمک کردن روزتولدت بدون تاثیرنبود

فضای خونه

میزچای ودمنوش

میزشیرینی وشکلات 

هرچی کاربیشترپیش میرفت تعجب شما وخوشحالی شمابیشترمیشد ,ازاینکه انقدرذوق زده میدیدمت عشق 

میکردم وازاینکه نمی خواستم برات تولدبگیرم همش خودم روسزرنش میکردم .همش سوال میکردی تولدم واقعیه ؟

پس دوستام کی میان ؟

مرحله به مرحله خنده هات ازسرذوق وخوشحالی بیشترمیشد تااینکه لباست روپوشیدی .واقعا قیافه ات ,اون خنده

ی ازته دلت ,اون وای گفتنت دل من روعجیب میبرد وهمش قربون صدقه ات میرفتم .لباست خیلی بهت میومد

میگی نه !نگاه کن :

راستی امسال باهم لباسهامون روست هم پوشیدیم شماشدی باب اسفنجی ,منم عین شما شدم مامان باب

اسفنجی خجالتمحبتخجالتبالاخره یه جایی بایدمشخص بشه من دخمل دارم دیگه راضیراضیراضی

مهمونایکی بعدازدیگری اومدن وآهنگ ورقص وقروفر.........................تاموقع شام (البته امسال بخاطر سرسره

والاکلنگی که داشتی خیلی ازبچه ها بیشترازاون حدی که فکرش رومیکردم سرگرم بودن ومامانا همه راضی خندونک

میزقاشق چنگالها ولیوان ها:

دسرهای امسال شما

دسرشکلات وزعفران 

تیرامیسو

آکواریوم 

واما میزشام که امسال هم همچون سالهای گذشته تمام سعی ام روبرای میزشام کردم 

سالاداولویه

سالادکلم 

میزکلی شام (باقالی پلو باماهیچه,زرشک پلوبامرغ,برنج ساده بافسنجون ,بیف استراگانف ویه نوع غذای ترکی که باگوشت و بادمجون درست میشه)

 

فک کنم بیشترخوشی شما وهمه بچه ها زمان کیک آوردن وفشفشه وفوت کردن شمعاش بود 

کیک آتریساجون (سعی کردم کیکت بادسرهات همخوانی داشته باشه ....خوب شده مگه نه ؟؟؟)

 

اینم ازحال وهوای تولدامسال شماکه مطمئنم شما ازهمه چیز راضی بودی .امیدوارم صدسال سلامت وسالم باشی گل خوشبوی زندگیم 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mina.sdgh
12 اردیبهشت 95 7:58
فداتشم خاله خوشگل من . ایشالله که همیشه دلت شاد و تنت سالم
مامان نفیسه
پاسخ
خدانکنه خاله میناجونم