، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

هفده ماهگی ات مبارک

1393/6/21 23:54
نویسنده : مامان نفیسه
595 بازدید
اشتراک گذاری

                     زیباترین سلام به زیباترین آفریده خدا

امبدوارم که هرروززندگیت همچون این روزها خوش وسالم وسلامت باشی عزیزم

امروزهفدهمبن ماهگردتوست ومن هفده ماه است که به خاطروجودنازنینت درهرنمازم سجده برسجاده شکرمی

گذارم وهرروزوهرروزبیشترسپاسگذارخدایی هستم  که اول توراسالم وسلامت برای من به دنباآوردودوم سالم

وسلامت به رشدوتکامل رساتدومی رساند.

وقتی ازخونه بیرون می ریم وخودت قدم به قدم من راه میای به خاطرراه رفتنت میگم خداروشکر

وقتی ازدوست وآشناوفامیل می شنوم که دخترت قدکشیده ,به خاطر رشدت میگم خداروشکر

وقتی همه ازخوش خلقی وخوش خنده بودنت میگن به خاطراخلاق خوبت میگم خداروشکر

وقتی بغلت می کنم وسنگینی ات روروی دستام حس می کنم به خاطروزن گرفتنت میگم خداروشکر

وقتی دکترت می پرسه چه کلمه هایی رومیگه به خاطرحرف زدنت میگم خداروشکر

وقتی با زبون بی زبونی حرفاتوبه مامی فهمونی به خاطر هوشت میگم خداروشکر

وقتی حیوانارو,خوردنی هارو,پوشیدنی هاروو....ازهم تشخیص می دی به خاطرتوانابی هات میگم خداروشکر

وقتی به تک تک اندامهای بدنت نگاه می کنم ومی بینم سالم هستندمی گم خداروشکر

ووقتی کنارمن آسوده نفس می کشی به خاطربودنت می گم خداروشکر

""خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر""

دخترم :

                                      روزگیت مبارک

عصرماهگردت بابابا مرتضی برای خریدکادوت رفتیم بیرون اول برات یه جفت کالج خریدیم وبعد یه شلوارلی خوشگل

وبعدیه تفنگ خوشگل که بافشاردادنش کلی حباب رنگی ازش خارج میشه .انقدراین اسباب بازی رودوست داری که

بابیرون اومدن حبابها بالاوپایین مبپری وهمش میخوای ازروی زمین حبابا روبرداری 

مبارکت باشه عزیزم .ان شااله کفشاولباساتوبه خوشی وبدو بدوبپوشی وازاسباب بازیت لذت ببری که من عاشق

اون لحظه های خوشی توهستم .

شب هم باخانواده دایی احسان رفتیم پارک دم خونه شون وباشادی جون وشیداجون که هم من ارادات

خاصی بهشون دارم وهم شماکه شیدا شیدا اززبونت نمیوفته کلی بازی وخوشی کردی اونقدری که به شیدا

گبرداده بودی وازش انرژی گرفتی بچه وقتی رفته بودخونه بی هوش تاظهرخوابیده بود.

آتریساوبرادرزاده های  بسیاربسیارعزیزم که صمیمانه عاشقشونم 

آتریسا دوروزه که یادگرفته بادستای خوشگلش بوس میفرسته

کبک ماهگردت روفرداش که جمعه بودوطبق روال جمعه ها همه خونه مامان جون وآقاجون هستیم خریدیم تااوناهم

ازاینکه بک ماه دیگه به سن دخترمون اضافه میشه روخوشحال کنیم .آخه دخترم یادت نره که توابن 520روزمامان

جون وآقاجون کم برات زحمت نکشیدن ,اونا توهرلحظه زندگیت (بی خوابیت,گریه کردنت ونگهداریت )پابه پای من

برات زحمت کشیدند ومن هرچقدر ازشون تشکرداشته باشم بازم کمه ...واقعااوناالان تویه سنی هستندکه بایدبه

خودشون برسندواستراحت داشته باشنداماتمام تلاششون رودارن برای نگهداری ازشما می کنند, حتی ازخودمن

بهتردارن برات مایه مبزارن .زبون من برای تشکراززحماتشون قاصره ,من به پاس تمامی زحمتاشون  دستهای

زحمتکش ومهربونشون روخالصانهمی بوسم .

ابن ازکیک دخملی 

واین ازتیپ دخملی(بلوزکادوی زن دایی جون احسانه که دست گلش روبخاطربادبودش می بوسم)

عصروشب جمعه هم به عروسی بکی ازهمکاران شرکت به خوبی گذشت.اونقدرتوی مهمونی شون

بدوبدوکردی وازسالن بیرون دویدی که آخرشب من دیگه رمق نداشتم .ماشاله خواب شماهم که ساعت 4و5صبحه

....دیگه فکرشوبکنیدازمن چی مونده .......................................

خداوندا

مگرنه ابنکه نفس کشیدن جزئی اززندگی ست ,دخترم نفس من است اورابرای من سالم وسلامت نگه دار

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامی آتریسا جون
24 شهریور 93 16:15
هفده ماهگیت مبارک عزیز دلم نفیسه جون خدا رو شکر که آتریسا جونی یه همچین مامان ماهی داره خدارو شکر که یه همچین بابای گلی داره عزیزم کفش های خوشگلت مبارک باشه، خیلی خوشگله تفنگ حباب سازت هم خیلی باحاله؛ کیف کن کیک ماهگردت هم خیلی نازه نوش جووووووووووووووووووووون واااااااااااااای آتریسایی شلوارت خیلی خوشگله عزیزم، مبارکت باشه ناز گلمنفیسه جون همین شلوار رو تازه خریدی عزیزم؟؟؟ دست زندایی جونت هم درد نکنه، بلوزت هم خیلی نازه عزیزم، مبارکت باشه خوشگل من الهی خاله فدای خنده ت بشه
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید.جای شماوآتریسای نازم خبلی خالی بود.ان شااله روزی برسه که بکی ازماهگرداشودرکنارشمادوست عزیزوآتریساجونم باشیم .شلوارآتریساروهم تازه خریدیم خاله جون .درست قبل ازماهگردش .قابل آتریساجون خوشگلمونداره
خاله سانی
24 شهریور 93 23:14
17 ماهگیت مبارک باشه عزیزم ایشا.. همیشه سالم و شاد باشی زیر سایه پدر و مادرت
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله الهام،مامان نهال
25 شهریور 93 9:32
سلام به روی ماهت عروسک هفده ماهه.هزار ماشاالله خانومی شدی برای خودت.چقدر لباس سفید بهت میاد.ماهی ماهتر میشی. مامان نفیسه مهربون ما هم خدا رو بخاطر به ثمر رسیدن تمام زحمتاتون برای دخملی شکر میکنیم.
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی دوست قدبمی مهربونم
خاله گیتا
25 شهریور 93 10:17
17 ماهگیت مبارکت باشه ای عزیز دوست داشتنی ام خاله فدای اون بوس فرستادنات بشه عشقم . مرسی از باباومامانت که برای گرفتن کیک ماهگرد وکادو روز شماری می کنند . امیدوارم سالیان سال با خوشی سالهای تولدت را در کنار هم جشن بگیریم . یک بغل بوس شکلاتی تقدیم به تو[لبخند
مامان نفیسه
پاسخ
بوس شکلاتی آتریساتقدیم توخاله عزیز
مامان هستیا
27 شهریور 93 8:14
17 ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم انشالله همیشه سالم و تندرست باشی گلم. دست مامانی و بابایی هم درد نکنه لباسات هم مبارکت باشه عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.شمالطف دارید
مامان امیـــرحسیــــن
27 شهریور 93 17:02
17 ماهگيت مبارك خوشگل خانوم ايشالا خودت عروس بشي زود زود
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله محبوبه
29 شهریور 93 10:57
به به سلام به آتریسا خوشگل و نمکدون ما خاله خیلی مبارک باشه؛انشالله تولد 17 سالگیت ، عروسیت و.... خیلی دوست دارم خوش اخلاق من
مامان نفیسه
پاسخ
خاله هنوزم یادم نرفته که بکی ازماهگردام قراربودبیای خونمون !!!