، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

تولدخاله جون گیتا

1393/6/1 19:38
نویسنده : مامان نفیسه
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

خواهریعنی یک لبخندواقعی گوشه لب,برای همیشه....

خواهریعنی :مهربان بودن...

خواهریعنی:درددل خوب گوش دادن...

خواهریعنی:توهرشرایطی کنارت بودن ...

خواهریعنی :پابه پای تو درغم وغصه شریک شدن...اگراون خواهر,خواهر من باشد....

نه تنها خواهر,بلکه برایم مثل مادری دلسوز بوده ,کسی که درتمامی سلسه مراتب زندگی ام چه دردوران

کودکی وچه دردوران نوجوانی وجوانی پابه پای من درزندگیم نقش به سزایی داشته  ومن همیشه درمقابل

خوبیهایش حرفی برای گفتن جزسپاس وقدردانی ازایشون نداشتم .

خواهرم دوست داشتن تونسبت به من مثل بازی الاکلنگ می مونه ,توهمیشه به خاطرمن خودتو پائین نگه

داشتی تامن ازبالابودنم لذت ببرم

خواهرم متشکرم

برای همه وقتهایی که مرابه باوجودغم هایم به خنده واداشتی...

برای همه وقتهایی که پای درددلم نشستی وبه حرفهایم گوش کردی ...

برای همه وقتهایی که بامن شریک بودی ...

برای همه وقتهایی که بخاطرمن به گردش اومدی ...

برای همه وقتهایی که به من جرات وشهامت دادی...

برای همه وقتهایی که درفکرمن بودی ...

برای همه وقتهایی که خواستی درکنارم باشی ...

برای همه وقتهایی که من راتحسین کردی ...

برای همه وقتهایی که برایم شادی آوردی ...

برای همه وقتهایی که به تواحتیاج داشتم وتودرکنارم بودی ...

برای همه وقتهایی که نبودم ودلتنگم بودی ...

برای همه وقتهایی که باعت راحتی وآسایشم بودی ...

برای همه وقتهایی که به من دلداری دادی...

برای همه وقتهایی که برای فرزندم گذاشتی ...

بخاطرهمه اینها هیچ وقت فراموش نکن که :

                                                  لبخندمن به تویعنی ""دوستت می دارم""

                                 

خواهرعزیزم.خاله دوست داشتنی آتریسا تولدت مبارک .ان شااله صدهاسال سایه پرمهرومحبتت

برسرسعیدجان سبزسبز باقی بمونه وهمیشه توزندگیت لبخندازصورت مهربانت بشتروبیشتر بباره...

                                               ***  من وآتریسا عاشقتیم ***

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

خاله گیتا
9 شهریور 93 7:43
قبلنا خیلیا منو خاله صدا زدن اما من چشم براه خاله گفتن تو می مونم اونوقته که تا عرش خدا کیف خواهم کرد. عزیز دلم هر چقدر مامانت برام عزیز و دوست داشتنی بودتو بیشتراز بیشتر هستی .لبخند زیبای خدا با تمام وجودم تو ومامان مهربونت را که محبت خواهری را درحقم تمام کرد دوستدارم وآرزوی بهترینها را برایتان دارم امیدوارم که لایق اینهمه احساس قشنگ باشم .
مامان نفیسه
پاسخ
دوستت داریم هوارتا
خاله الهام،مامان نهال
9 شهریور 93 18:12
یه دنیا گل برای خاله گیتای عزیز .تولدتون مبارک
مامان پریسا و بابا مهرداد
11 شهریور 93 12:30
درست حدس زدی مامان آتریسا جون این دوربین مال مکه هستش و مامان همسرم براش از اونجا آورده ممنون که وبلاگمو دوست داشتی عزیزم . دعا کن به زودی عکسای نی نی رو بزاریم
مامان نفیسه
پاسخ
ان شااله .امیدورام یه نی نی خوب وسالم