، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

شاتزده ماهگی ات مبارک

1393/5/20 23:23
نویسنده : مامان نفیسه
789 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم برای تو......

 می خواهم بدون اسارت دوستت بدارم,باآزادی کنارت باشم ,بدون اصرارتورابخواهم ,بااحساس گناه

ترکت نکنم ,باسرزنش ازتوانتقادنکنم وباتحقیربه توکمک نکنم چراکه به توعشق ورزیدن ,کمک کردن آرزوووظیفه

من است واگرتونیزبامن چنین باشی ,فقط درحق من لطف بزرگی خواهی کرد....

مگرساده ترین قصه زندگی یک انسان چیست ؟

 اینکه من تورابفهمم وفقط تومرابخواهی وبرایم همیشه بمانی وبدانی که چقدرتوبرایم عزیزی...

سلام نباتی مامان .حالت چطوره قندعسل؟وای آتریساجون من که ازدست تواصلا اصلا اصلا حالم خوب نیست

,بی خوابی های شبونه توآخرسریه کاری دست من میده ,این روزابی حوصله وعصبی شدم وصدالبته که

فراموشکار ,همه چی یادم میره ,آخه دختر!!!این چه وضع خوابیدنه؟ واین چه وضع اذیت کردن پدرومادرته؟

.توروخداازیه راه دیگه برای اذیت کردن مااستفاده کن ,داریم ازپادرمیایم....من هرروزکه میام شرکت ,همکارام

تابه من نگاه میکنن میدونن که شماطبق معمول 4صبح خوابیدی ومن مجبوربودم پابه پات تاصبح بیدارباشم ...

هرشب دم صبح ساعت 4میخوابی ومن فقط 3ساعت برای خوابیدن زمان دارم ,تواون 3ساعتم چون

شماازشیرخودم میل می فرمایید چنان ضعفی به من غلبه میکنه که دیوونه کننده است ...ازاون ورمامان جون

وآقا جون ازدست شماوشیطنت های شما راحتند ,چون شمادقیقاتاساعت 2بعدازظهرمی خوابی وتابیداربشی

ویه چرخ بزنی منم ساعت 3.5اومدم ....ازاون طرفم شماخواباتوکردی ونهارم خوردی وشادوشنگول (ان شااله

همیشه شادباشی)میخوای بازی کنی ویه مامان پرانرژی میخوای که  ...

من مشغول شام درست کردن میشم وهرازگاهی باشمابازی میکنم....ولی خودمونیم مامانی انرژی ازآدم

میگیری ها....

 امشب تصمیم گرفته بودم نزارم بعدازظهربخوابی  وازطرفی اونقدرخسته ات کنم که شب زودبخوابی .همین هم

شد.ساعت 7بعدازظهرطبق معمول رفتی بالشتت روآوردی وگفتی لالا(بالش نشون دهنده اینه که خوابت میاد)

گفتم میخوای نخوابی بریم پارک؟ ,باعلامت سرتاییدکردی وباخوشحالی رفتی دم دروایسادی .حاضرت کردم

ورفتیم پارک.طبق معمول ازدیدن بچه ها ذوق زده شده بودی .طرف همه میرفتی وابراز علاقه شدیدخودتوبه

همه نشون میدادی وباسلام کردنت مامانای اوناروهم ذوق زده میکردی... منم که این حرکاتت رومی بینم ذوق

زده نمی شم بلکه ذوق مرگ میشم وهمش تودلم قربون صدقه ات میرم(البته ناگفته نماندکه از پسربچه ها

اونم ازاونایی که موهای سیخ سیخ دارن بیشترخوشت میاد).

بزارفکرکنم ببینم برم پیش کدوم نی نی 

 

خوشبختانه فواره های حوض پارکم بازبودوتوازدیدناون همه آب خوشحالی عجیبی میکردی و بااون حالت قشنگ

تعجبت دادمیزدی آب آب (البته بعضی وقتا به جاب آب میگی:او...او).....ازپارک که اومدیم خسته خسته بودی

 ونق های خوابومیزدی ,سریع شامت روکه ماکارانیبود(عاشقشی)آماده کردم وخوردی وبلافاصله خوابیدی .

من وبابامرتضی خوشحال ازاینکه ساعت 10.5 خوابیدیوماهم یه شب زودمیخوابیم .اماچشمت روزبدنبینه که

ساعت 3 نصفه شب بیدارشدی که بیدارشدی....هرکاری کردم دوباره بخوابونمت (بهت شیردادم ,کم محلیت

کردم وخودم روبخواب زدم ,پشتم روبهت کردم)فایده نداشت که نداشت ....وقتی پشتم روبهت کردم ناراحت

شدی ...مثه بچه گربه ها هی اومدی وخودتوبهم می مالوندی ...صورتت روصورتم میزاشتی وبوس میکردی

.سرمنومیگرفتی توبغلت ......که بااین حرکاتت دلم برات آب شد,شروع کردم قربون صدقه ات رفتن .خلاصه اینکه

تاساعتی که مامان میخواست بره سرکارشمابیداربودی وبازی کردی .....والان که دارم برات می نویسم نمی

دونم خونه مامانی هنوزخوابی یابیدار!!!.....

دخترشانزده ماهه من .....

 

شانزده ماهگیت مبارک.

امیدوارم عمرمن وفاکنه وبرای شانزده سالگیت بنویسم وبرای ارهرروزتواناوداناترشدنت

بنویسم ,دخترشانزده من شماالان یکسری ازحرفارومثل رفت ؛اومد,بیا,نیست ,بابا,مامان,دد,شیدا,ایران؛

در,بیا,آب ,چای ,به به ,بع ,هورا,نه ,دالی,سلام,روخیلی واضح وصریح بیان می کنی ولی تمام صحبتای

منووحرفای منو کاملامتوجه میشی ودرمقابلش واکنش نشون میدی ,تازگیاتوکارای خونه مثل دستمال کشی

وسفره آوردن وجمع کردن بهم کمک میکنی ,درمقابل غذای داغ فوت کردن روخوب بلدی وخودت غذاروفوت

میکنی,واردجمع که میشی ویایه نفرجدیدروکه میبینی سلام میکنی,دلم میخوادتوی هرپستت ازاخلاق

ورفتارخوب واجتماعیت بگم که سریع ارتباط برقرار میکنی وبسیارخوش اخلاق هستی,عاشق بغل کردن بچه ها

هستی حتی اگه ازخودت بزرگترباشن,حمام کردن باتویه کم سخت شده چون همش ازتوی وانت بلندمیشی

می ایستی ویکسره شیرآب روکم وزیادمیکنی ومن ترس اینودارم که ارتوی وانت سربخوری وبیفتی,همچنان cd

های عموپورنگ وعموهای فیتیله وخاله شادونه وخاله ستاره رودوست داری وباآهنگ های شادش دست میزنی

ومی رقصی وخوشی میکنی,جلوی هرآیینه ای ازخودت شکلک هایی درمیاری که اون لحظه میخوام

بخورمت,معتای جیش ودستشویی رابلدشدی وموقعی که جیش میکنی خودت میگی که جیش  کردم ویاوقتی

مابه طرف دستشویی می ریم خودت اتوماتیک وارمیگی جیش (یعتی داریدمیرید دستشویی),یه وقتایی که توی

آشپزخونه هستم وصدای زنگ تلفن رونمی شنوم ,تلفن رومیاری ومیگی در در ....معمولاهمه رودوست داری

وباحرکت سر دوست داشتن همه روتایید میکنی به جزء مامانی بنده خدا ,هرچی بهت میگیم مامان ایران

رودوست داری میگی نه نه نه (آخه نه که من پیش مامان میزارمت ومیرم سرکار ,عامل جدایی منووخودت

رومامان بنده خدای من میدونی وپیش خودت فکرمیکنی اگه مامانی نباشه من تنهات نمی زارم),حالت

شیرخواستنت وقتی ازشرکت میام خونه دیدنیه !!!همش خنده های الکی وازسرذوق میکنی که مثلاالان

میخوای شیربخوری,ازبین غذاها عاشق ماکارانی وخورشت بادمجون وکباب وماهی هستی وبسیاربسیارازتخم

مرغ بیزاری واصلالب نمی زنی ,آبمیوه ومیوه وشیرینی رواصلادوست نداری (تازگیا باترفتد چنگال به زوریه کم

هندونه میخوری),کنترل ماهواره وتلویزیون و...روخوب ازهم تشخیص میدی وخودت انتخاب میکنی که الان چی

میخوای نگاه کنی.....خلاصه اینکه دخترشانزده ماهه ی دوازده دندونه ی من بسیاربسیارباهوش ,خلاق

وبسیاربسیار زبر وزرنگ وزبلی  ......وما(من وبابا مرتضی عاشق عاشق عاشقتیم)

دخترشانزده ماهه من :زندگی همچون گل سرخی است که گلبرگهایش خیالی وخارهایش واقعی است .

دخترشانزده ماهه من :همیشه مشکلاتت رابامدادبنویس وپاک کن رادراختیارخدا بگذار.

دخترشانزده ماهه من :ماشین زندگیتو جلوی خونه هرعشقی پارک نکن,ممکنه چرخهای قلبتو پنچرکنن.

دخترشانزده ماهه من :هرگزوقتت روبرای کسی که حاضرنیست وقتشو برای توبگذرونه,نگذار.

اینم کادوی 16ماهگیت .ممنون بابامرتضی که اینقدربه ماهگردهای دخملی اهمیت میدی(خداسایه ات

روازسرمن ودخترمون کم نکنه)

استقبال بسیارزیادآتریسا ازاین کادو

 

** دنیا مثه بازی گل یاپوچ میمونه ......................من باتوگلم ,بی توپوچم**

پسندها (8)

نظرات (16)

مامان هستیا
26 مرداد 93 9:11
آتریسا جون تولد شانزده ماهگیت مبارک باشه گلمانشالله 120 ساله بشی ناز نازی ام. مامانی وضعیت خواب هستیای من هم بهتر از آتریسا جون نیست واقعا منو از پا انداخته. چه میشه کرد من حتی کلی خسته اش کردم تا شب بخوابه ولی انگار نه انگار باز هم شب بیداری داشته و تا لنگ ظهر هم می خوابه
مامان نفیسه
پاسخ
واقعابرای ماکه کارمندیم واقعا شرایط سختیه
خاله الهام،مامان نهال
26 مرداد 93 9:24
عزیز خاله مبارک باشه اینهمه رشد وتکاملت. مبارک باشه شانزده ماهگیت.قربون گل سر زدنت طلا خانوم.ماشاالله که داری روز به روز خوشگل تر و جذاب تر میشی.خاله جون من دلم برا مامان نفیسه میسوزه تو رو خدا شبها بخواب.یه کاسه ماست بخور ،زود خوابت میگیره .قرررررررررررررررررررربونت برم.دل برات تنگ شده
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی الهام جون .ماهم دلمون برایتون تنگ شده .ببین الهام جون دارم دیوونه میشم تروخدابرامون داکن
مامی آتریسا جون
26 مرداد 93 10:40
آتریسا جــــــــــــــــونم 16 ماهگیت مبارک باشه نفسی خاله نفیسه جون شب هایی که به آتریسا دوغ میدم بهتر می خوابه امتحان کن شاید موثر بود عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.آتریسادوغ وکلاهیچ گونه نوشیدنی دوست نداره واین موضوع همچنان برای من نگران کننده است[نگران
fatima
26 مرداد 93 17:14
سلام دوستم.... خیلی خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی. منتظرتم نظر یادت نره[خونسرد]
مامان نفیسه
پاسخ
حتما عزیزم
مینا
26 مرداد 93 18:52
16ماهگیت مبارک گله مننننننننننننننننننننن ایشالا صدوبیست سالگیت خوشگلم قبونت برم ک روز ب روز ماه تر میشی نازنینم عااااااشــــــــــــــــــــــــــــق خوابیدنتم
fatima
27 مرداد 93 11:43
سلام عزیزم .خیلی خوشحالم کردی که اومدی.. گوش شیطون کر خانواده شادی هستین امیدوارم که همیشه در کنار هم خوشحال و خوشبخت باشید. دخترت هم که ماشالله.... مثل ماهه. هر روز براش سپند دود کن و آیت الکرسی بخون که چش نخوره... من عاشق دختر هستم. خودم یه پسر 7 ساله دارم که حاضرم جونمو فداش کنم. خیلی هم دوس دارم که یه دخمل خوشگل داشته باشم. خیلی دوست دارم که با هم دوست باشیم. اگه شما هم دوست داشتی خبرم کن تا همدیگه رو لینک کنیم. منتظر جوابت هستم.
مامان نفیسه
پاسخ
بله عزیزم.من باافتخارشمارولینک می کنم
مامی آتریسا جون
27 مرداد 93 16:45
سلام نفیسه جونم ، عکس آتریسا جون رو واسه مسابقه گذاشتم ممنون میشم به این آدرس بیای و رای بدی عزیزم http://okno.ir/index.php?route=information/pictures24 آتریسا جونمم ببوس
مامان نفیسه
پاسخ
حنماعزیزم
آتـریسـا جون
28 مرداد 93 22:10
سلام عزیزم چه گل دخملی نازی دارین از آشنایی باهات خوشبختم آتریسا جون
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف دارید.منم ازآشنایی یه آتریسای دیگه بسیارخوشحالم .مرسی که به ماسرزدید.باافتخارلینکتون میکنم عزیزم
مامانيه نيكا
29 مرداد 93 20:23
Salam azize delam, darket mikonam azizam sharayete sakhti dari, man ke sar kar nemiram vaghean khaste misham che khaste shoma ke sare karam mirid ... Vali golam in roza ham tamoon mishe ... Elahi ghorbone atrisa jonam beram ke mesle mah mimone Khoshgelam 16 mahegit mobarak , omid varam hamishe salemo shad bashi Mibosamet azizam atrisa jonamo bebos
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم .منم دورادورصورت ماهتون رومیبوسم.امیدوارم که گذشت زمان همه خستگیاروازتنم بیرون کنه
مامان آنیسا
29 مرداد 93 23:21
16 ماهگیت مبارک عزیزم چه کیک خوشمزه ایمامانی ببوس شیطون خانم نازتو عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله گیتا
30 مرداد 93 12:46
امید زندگیم 16ماهگیت مبارک امیدوارم که ما بتونیم در جشن تولد 16 سالگیت شرکت کنیم . از دیروز که دیدمت کلی روحیه ام عوض شده خاله جونی چونکه یه چند روزی ندیده بودمت زودتر از سر کار اومدم که چند ساعتی را با تو باشم . فدات بشه خاله
مامان نفیسه
پاسخ
عاشقتیم خاله مهربونم
مامان لیلی
2 شهریور 93 10:46
ای جاااان........خندیدنت، گریه کردنت، بازی کردنت، خوابیدنت، غر زدنت همه ش نااااااااااااااازه.... خد عشقین به خدا شما بچه ها... خدا نگه دارتون باشه الهیواقعا.مرسی خاله جونم
مامان صفورا
4 شهریور 93 11:48
سلام عزیزم میدونی که چقده این لباسا بهت میاد اونارو هم خوشگل کردی با اون صورت ماهت خاله جون خیلی دوست دارم تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.باافتخارلینک شدید
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
4 شهریور 93 21:55
ممنون دوستم خدا رفته گان شما رو هم رحمت کنه
مامان نفیسه
پاسخ
امیدورام همه روزاتون همیشه به خوشی وخبرهای خوب خوب بگذره
خاله محبوبه
5 شهریور 93 10:20
سلام دختر بازیگوش و شیطون ما خاله، هزار ماشاالله به تو که میخوای با همه بچه ها دوست باشی... دوست دارم خوش اخلاق که مثل مامانت چشمات پر از خنده و مهربونیه اینم تویی با بابا و مامانت
مامان محمد پارسا
6 شهریور 93 2:47
اتدیسای نازم شونزده ماهگیت مبارک خاله.مامانش چه دختر کوچولوی نازی دارید ماشاالله خدا ببخشه بهتون.ممنون سر زدی با افتخار لینک شدی
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جون .ان شااله 16ماهگی پسملی