، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

سالگردازدواج وتولد هداجون

1393/5/16 23:29
نویسنده : مامان نفیسه
1,338 بازدید
اشتراک گذاری

درباغچه دلم ,شاهزاده آرزوهایم راسواربراسب سفیدباشاخه گلی به طراوت باران جستجومی کردم,گلی که

نشان دهنده بی ریایی عشق پاکم باشد....

عشقی که مرا,همدوش گریه ها وهم شانه ی خنده هایش سازد....

عشقی که همراه کندمراتابه همراه شکست هایش بشکنم وباتماشای شادیش دلشادشوم....

آنگاه که همراهش باشم همچون رنگین کمانی باشم که برآسمان می درخشدوهمچون موج,آرام وودلنشین

برساحل مهربان دلم بنشیند....

آنگاه که درقلبم خانه کندبه عشقی ایمان بیاورم فراترازانسان وفروترازخدا.....عشق من وتو...

من باتوبیاموزم :آگاهانه عشق ورزیدن را,شادمانی کردن,شکست راپذیرفتن ,صبوری پیشه کردن ,گریستن

ولبخندزدن ودرنهایت زیبازیستن وخوشبختی رابه آغوش کشیدن ....

آن زمان که آغوشت برای من بهترین جای دنج دنیایی باشدومرابه بن بست دنیابرساندومن هراسی نداشته

باشم ازاینکه بگویم به بن بست رسیده ام....

خداوندتکه ای ازکوه را,جرعه ای ازدریاولحظه ای ازآذرخش رابرگرفت و""مرد""راآفریدو""زن"" لطیف ترین

مخلوق خداراازنرمی ابر,خیسی شبنم ,سرخی گل ,عطرمریم ,طراوت باران,زلال آب ,مستی انگور,نجابت

آهو,زحمت زنبور,نگاه کبوتر,شمیم عشق ,شهدعسل ,شرم لاله,روشنایی مهتاب ,آغازاخلاص وآخرایثارآفرید.

   

                          ""نهمین سالگردیکی شدنمان مبارک""

سلام به همسرعزیزم که درزندگیم استوارهمچون کوه ,بزرگ دل چون دریا وقلبش به روشنی

آذرخش بوده وهست...وسلام به دخترم که تکمیل کننده عشق وزندگی ماشد.

خوشحالم که نهمین سالگردنامزدیمون رادرکناریکی یکدونه ام وعزیزدلمون جشن میگیریم

وباشیطنت هاش طعم بیشتری ازمادروپدری رابه مامی چشونه .

قبلناوقتی می رفتیم بیرون ,راحت وآسوده شام میخوردیم ومی نشستیم ...همش دلم برای

مادروپدرهایی که دنبال بچه هاشون می دویدند, می سوخت ومی گفتم طفلکا هیچی ازبیرون

رفتنشون جزء اضطراب وخستگی نمی فهمن .... الان حس اونارودقیقامتوجه میشم ومطمئن

میشم نه تنها ناراحت نیستندبلکه باعشق این کارروانجام می دندلذا,نه تنها دلم براشون نمی

سوزه بلکه متوجه شدم چه حس قشنگیه که بتونی ازعزیز دلت ,میوه وثمره زندگیت مواظبت

وحمایت کنی ,چه حس قشنگیه دنبالش دویدن ,اما خوشحالی اونو دیدن ازددر رفتنش ...چه

خس قشنگیه که غذات روداغ داغ نخوری وترجیح بدی اول اون غذاش روبخوره ,بعدخودت ...چه

حس قشنگیه که ازسرشام مجبوربشی هزاردفعه بلندبشی وبشینی تامباداجگرگوشه ات

ازجاییبیفته وبه چیزی که نبایددست بزنه ,دست بزنه ...

خداوندااین حس قشنگ روازمن نگیر ....

امشب به مناسبت نهمین سالگردازدواجمون (نامزدیمون)با هدا جون , ازدوستان عزیزم که

همزمان تولدش بود رفتیم که بریم باغ پرندگان ...

اول ازعزیزترین دوستم,هداجون  تشکرمی کنم که همیشه نسبت به من وهمسرم لطف دارن

وبرای تمامی مناسبتهای ما چه تولدمون وچه سالگرد نامزدی وعقد وعروسیمون کیک

وکادوخریدند وماروشرمنده کردند ,امااین بارفکرکردیم که مامی تونیم سورپرایزش کنیم وبادعوت

ازش به خاطرتولدش خوشحالش کنیم اما اون ازمازرنگ تربود وبازم سورپرایز اصلی باخریدکیک

قشنگش بخاطر سالگردازدواجمون  ازجانب اون بودوبازم ماروشرمنده کرد.

متاسفانه باغ پرندگان بخاطرعروسی رزروبود.تصمیم گرفتیم بریم پدیده جوان که ازارکستر زده

اش هم لذت ببریم که اونجاهم بهاطرعروسی رزروبود,این بودکه تصمیم گرفتیم بریم سفره خانه

ایران باستان که غذاهاش واقعاخوبه ....خوشبختانه اونجاخلوت وآروم بود وجای بسیارمناسبی

برای اینکه دخملی اونجامانوربده وچه مانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوری ....

به همه چیز و همه جادست زدی وشیطنت کردی ,روی تمام تختا رفتی وروش نانای کردی ,به

هرچی درخت وگل وبوته بود دست میزدی وبعضی وقتابه یک شیطنت خاصی یه برگم می کندی

وشروع به خندیدن می کردی ,بغل تمام گارسونای اونجارفتی وکم مونده بودسرازآشپزخانه

اونجادربیاری ....(خوشم میادکه ازهیچ کس رودربایستی نداری )

من دیوونه اون همه ذوق وشوقت شده بودم وازاینکه انقدرداشتی لذت میبردی خوشحال بودم 

خلاصه اینکه یه شب خوب درکناریه دوست خوب ویه دختر شیطون وخوشحال ویه بابای نگران که

همش دنبال دخملی دویدبه خیروخوشی گذشت.

امیدوارم همیشه توزندگیت خنده ازلبان قشنگت کم نشه 

کیک بدبخت وببین!!!

 

 

پسندها (5)

نظرات (14)

خاله محبوبه
18 مرداد 93 16:14
به به آتریسا خانم اولا سالگرد ازدواج مامان بابا مبارک، انشاالله همیشه سایه جفت شون بالای سرت باشه دوماً حالا دیگه با خاله هدی میرین باغ پرندگان!!!!!!!!!! به بهhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/5.gif، من و خاله مریم پس چی؟؟؟ به همه خاله ها خبر میدم
مامان نفیسه
پاسخ
شمام افتخاربدید درخدمتتون باشیم
خاله محبوبه
18 مرداد 93 16:19
آتریسا جونی، خاله قربونت بره که لاک زدی، مامانت هم مثل همیشه مثل ماه و خوش اخلاق یه چیزی یادم اومد تو این هفته میخواهیم بریم خونه خاله فایزه، به مامانت بگو ماهگردت را اونجا جشن بگیریم خوبه؟ یا نه؟
مامان نفیسه
پاسخ
عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه خاله جونم
مامان امیرعلی گلی
18 مرداد 93 17:00
سالگرد ازدواجتون مبارک خانومی ان شالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین عشقتون جاودانه
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان لیلی
19 مرداد 93 11:24
نفیسه عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک و عشقتون صادقانه و جاودانه باشه انشاء ا... سالهای سال کنار هم با عشق زندگی کنید و مایه آرامش هم باشید... آمین... البته در کنار این فسقلی خودم که دلم میخواد با این لباسها و لاکش غورتش بدم... قرتی خانم چه جیگر شده، عزیز خاله
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف دارید
مامی آتریسا جون
19 مرداد 93 12:49
__000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________** نفیسه جون سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم؛ ایشالله نودمین سالگردتون رو با آتریسا جونم و بقیه بچه ها جشن بگیرین عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم .تواین یه دونه اش هم موندم .ازبس آتریساشیطونه ازبچه سیرشدم
مامی آتریسا جون
19 مرداد 93 12:49
کیک خوشگلیه نوش جـــــــــــــــــــــــــــــون
مامان نفیسه
پاسخ
جای شماخیلی خالی عزیزم
خاله الهام
19 مرداد 93 13:08
نفیسه جون با همه وجودم سالگرد یکی شدنتون رو تبریکمیگم.با ارزوی بهترین ها برای شما خانواده خوشبخت.خدا وکیلی کیف کردم از خوندن این پست وجشنی که گرفته بودید.در پناه خدا باشید
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم .شماهمش نسبت به من لطف داشتید
خاله سانی
19 مرداد 93 15:09
سالگرد نامزدیتون مبارک باشه عزیزم انشا.. سالهای سال کنار هم و دختر نازتون خوشبخت باشین. چه دوست خوبی خدا واسه هم نگهتون داره اتریسا جونم که حسابی شیطونی و بازی کرده خدا حفظش کنه
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان هستیا
20 مرداد 93 13:03
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه خانومی ان شالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت و خوشبخت باشین
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
پدر و مادر آروین کوچولو
21 مرداد 93 12:38
سلام عزیزم صمیمانه سالگرد ازدواجتونو تبریک می گم ایشاله در کنار هم همیشه شاد و سلامت وخوشبخت زندگی کنید و شاهد به ثمر رسیدن میوه شیرین زندگیتون باشید مامانیه مهربون ممنون از اینکه پیشمون اومدید و نظر دلگرم کنندتونو به یادگار براموتثبت کردید با افتخار ما بهتون ملحق شدیم ببخشید که دیر خدمت رسیدم ببوس پری خوشگل و نازتونو ایشالله تو اولین فرصت می یام و پستای قبلیه دختر گلمو می بینم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم .ازاینکه به ماسرزدیدممنون.امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشیم
مامان هستیا
22 مرداد 93 11:33
ممنون خاله جون
خاله گیتا
23 مرداد 93 8:41
سلام خواهر عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک انشاله سالهای سال این روزو در کنار آتریسا جون جشن بگیرید ما همه از شاد بودنتون ذوق می کنیم .از هدی جونم به خاطر زحماتش تشکر میکنم که اینقدر نسبت به شما لطف داره وبراش آرزوی خوشبختی می کنم.
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خواهرعزیزم
مینا
26 مرداد 93 18:59
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزدلم ببخشید ک با تاخیر تبریک گفتم باورکن حسابی سرم شلوغه این روزا واستون ارزوی شادکامی میکنم و امیدوارم هزارسال کنارهم با شادی و خوشی زندگی کنین راستی عزیزم تو این عکس آخریه متوجه شدم شما و اتریساجونی چقد شبیه همین
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.آره عزیزم .اوایل همه میگفتن آتریساشبیه به باباشه اماتازگیاهمه میگن داره شبیه خودت میشه
مامانيه نيكا
29 مرداد 93 20:31
Azizam salgarde namzaditon mobarak, omid varam saliyane sal kenar ham shado khoshbakht bashid Cheghad atrisa jon shabi babashe, man feker mikonam avalin bache makhsosan dokhtar bishtar shabi babashon mishan na??? Nikaye manam bishtar shabi babashe...
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.بله همه میگن که خیلی شبیه باباشه ولی تازگیایه کوچولوداره شبیه به خودم میشه