، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

دخترم

1393/2/16 14:28
نویسنده : مامان نفیسه
677 بازدید
اشتراک گذاری

 

اگرباران بودم آنقدرمی باریدم تاغبارغم راازدلت پاک کنم

اگراشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگرگل بودم شاخه ای ازوجودم راتقدیم وجودعزیزت می کردم

اگرعشق بودم آهنگ دوست داشتن رابرایت می نواختم

اما......

افسوس که :نه بارانم ,نه اشک,نه گل ونه عشق

اما.....

هرچه هستم دوستت دارم.......دوستت دارم

سلام عزیزدلم .سلام گل قشنگم .سلام شیرین ادای من.سلام قندونباتم .سلام شیرین ترازعسل

می دونی چیه عزیزم؟

داشتم به این فکرمی کردم که تواین چندسالی که تونیومده بودی چقدرزندگیمون ساده ویکنواخت بود,اماالان که توهستی هرروزمون یه جوری می گذره درسته که روندزندگیمون یکنواخت شده اماکارا وعکس العمل های متنوع تو,حرکات متنوع وطرزحرف زدن توهرروزکه داره میگذره نه تنهاتکراری ویکنواخت نیست بلکه هرروزازدیروزقشنگتروجالبتره

یه روزازخواب که بیدارمیشی دست دستی یادگرفتی,یه شب که میگذره نانای وسرسری یادمیگیری,یه روزکلاغ پریادمیگیری,یه روزآوازخوندن و.....................این قصه زندگی دیگه هرروزادامه خواهدداشت چون توهستی

واگروجودتونبودآیااین اتفاقات قشنگ توزندگی مابوجودمیومد؟

حالاهرروزبایدبشینیم ویه اتفاق تازه ,یه کارجدید ویه حرکت جدیدازتوببینیم وواقعاازته دلم میگم ذوق کنیم

به خاطرهمینه که شبا که توخوابت میبره ,به چهره معصومانه وزیبات خیره میشم واول ازهمه به خاطروجودت

وبعدبه خاطرسالم بودنت هزاران هزارمرتبه شاکرخداوندمیشوم....وقتی به دست وپاهات وتک تک اندامت

نگاه میکنم لذت میبرم وخستگی روزمرم ازتنم بیرون میره چه آسوده وبی استرس میخوابم وقتی که نفس های توراحس میکنم وموقع خواب هرشب برای دوستانی که ازاین اتفاقات خوش درزندگیشون نیست دعامیکنم .

نمی دونم این نوشته های منوکی میتونی بخونی ؟ازهمه مهمترکی میتونی درک کنی؟امامطمئن هستم که

یه روزی که کوچولوی خودتورودرآغوش بگیری بهتروبهتربه همه حرفای من خواهی رسیدومتوجه خواهی

شدکه چقدردوستت دارم

من به امیدروزهای طلایی ازتو,به امیدیه آینده خوب ازتوروزشماری می کنم البته اگه عمرم باقی باشه وبشه

که درکنارتو,باتو,وهمقدم باتوبه استقبال آینده بروم

دخترم:

هیچ وقت درزندگی مغرورنشوچراکه برگهاوقتی می ریزن که فکرمی کنندطلاشده اند.

دخترم :

چهارچیزاست که نمی توان آنهارابازگردان:

1-سنگ پس ازرهاکردن

2-حرف پس ازگفتن

3-موقعیت پس ازپایان یافتن

4-زمان پس ازگذشتن

دخترم:

خانه دلت راشیشه بسازولی به سنگهابگودلم ازفولاداست

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا مرتضی
19 اردیبهشت 93 16:13
امیدوارم وقتی که دختر گلم بزرگ شد~قدر زحمتهای مادر خوبش رو بدونه.
فهیمه
13 تیر 93 14:21
از وبسایت زیبای شما بازدید کردم. خیلی عالی بود. خدا فرشته کوچکت رو براتون حفظ کنه. فقط من اون لپاشو بکشم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف کردید