، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

روزمادر

1393/2/1 11:33
نویسنده : مامان نفیسه
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترخوشمل من .سلام جیگرگوشه مامان .یه کوچولوحالت بهتره ها.....خداروصدهزارمرتبه شکر.ان

شااله هیچ وقت دیگه گذرمون به دکتروبیمارستان نیفته .

ان شااله هیچ مادری مریضی جیگرگوشه اش رونبینه (آمین)

امروزروزقشنگیه .امروزروزسپاسگذاری اززیباترین ومهربانترین موجودهستی ست ,کسی که  من آرامش

ورونق کارم رامدیون زحمتهای بی دریغش هستم ,کسی که اسمش مثل خودش پاک وبی ریاست ,کسی

که بعدازگذشت سالها نه تنهاصدایش برایم تکراری نیست بلکه صدایش نوازشگرقلب خسته من است وچه

احساس قشنگیست وقتی خالصانه ومادرانه ودوستانه به درددل من گوش میکنه وبا نگاه مهربانش عشق

وامیددرزندگی رادرمن زنده میکنه

مادرم:

وقتی چشم به جهان گشودم ,قلب کوچکم مهربانی لبخندونگاهت راکه پرازصداقت وبی ریایی بوداحساس کرد,دیدم

زمانی راکه بالبخندم لبخندزیبائی برچهره خسته ات نشست ودنیایت سبزشد وباگریه ام دلت لرزیدوطوفانی

گشت.ازهمان لحظه فهمیدم که تنها درکناراین نگاه پرمهرومحبت است که احساس آرامش وخشبختی خواهم کرد

مادرم

توجانانه جام بلای مارانوشیدی ولباس رنج ومحنت ماراپوشیدی,اینک ,حریرمحبت فرزندانت رابپوش وشربت شهدعشق آنان رابنوش.

مادرم

بوسه بردستان خسته تو,جانم رازنده میکندودیدارتوعشق رادردلم به ارمغان می آورد

ایمانم ازدعای توست وخدایم رااززبان توشناختم پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است

مادرم

درگرامیداشت روزت,زیباترین ستاره سپاس رابه پاس پاسداری بیکرانت ازما,برآسمان پرمهرت می آویزیم وخالصانه

فریادمی زنم که دوستت دارم ای فرشته زیبایی

چقدراین روزقشنگه وقتی عزیزترین کسی که دوستش داری بهت کادویاحتی شاخه گلی روبده (تاحالاتجربه کرده اید؟)

بله من امروزازدستهای زیبای دخترقشنگم وهمسرعزیزم کادوی مفیدوزیبایی روگرفتم که برام فوق االعاده ارزشمنده ....نه

اینکه ازنوع کادوخوشحال بشم ازاینکه همسرم به یادم بوده واینگونه منوشرمنده کرده خیییییییلی خوشحالم

ازاینجادستان پرمهرومحبتش راکه بعدازبه دنیاامدن فرزندمون خییییییییییییلی کمک حالم بوده وبه یادم بوده بوسه

میزنم وازش قدردانی می کنم

آتریسادرحال بررسی کردن کادوی مامانش

مامان اجازه بده بیشتربررسی کنم

مامان اجازه بده دقت بیشتری بکنم ببینم به دردمن میخوره

نه انگاری به دردمن نمی خوری بیامامان جون برای خودت

بیشترازاون شرمندگی من وقتی شدکه ماروبه پدیده جوان شام دعوت کردویه شب به یادماندنی رودرکنارفرزندم

وهمسرم داشتم

منتهاقبل ازشام که برای تبریک روزمادربه منزل مامانی آتریسارفته بودیم متوجه شدیم که کورش

جون به کلاس ژیمناستیک میره ,وقتی چندتاازحرکات کورش برامون اجراشددخترباهوش من سریع حرکت کورش روتوذهنش سپردووقتی اومدیم خونه بااین حرکت آتریسارودرروشدیم

 

واین حرکت باعرض پوزش

وعکسای شام درپدیده جوان:

 

تعجب دخترم ازدیدن فواره های آب وسط سالن

علاقه آتریسابه جعبه دستمال کاغذی

 

تازه غیرازخریدکادوبرای من برای زن فردا ومادرفرداهم کادوخریده بودکه کلی ذوق کردیم

مبارکت باشه مامان جونم

اینم کادوی روزمادر دایی احسان مهربون برای مامان آتریسا(مرسی دایی جون خوبم که به فکرمامانم بودی)

بازشده اش

ازهمه کسانیکه که تواین روزبه یادمن بودندومنوقابل دونستن وبه من تبریگ گفتند ممنونننننننننننننننننننننننننم

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اعظم دایی
10 اردیبهشت 93 18:48
سلام مامان نفیسه . من حالا از مدرسه برگشتم . با دیدن عکس های آتریسا به خصوص عکس های میز پذیرایی جشن تولد ، خستگی از تنم رفت
فاطمه آذری
10 اردیبهشت 93 18:51
تصاویر متحرک وبلاگت منو کشته
خاله
10 اردیبهشت 93 19:55
سلام آتریسا: روزي که، تو اومدي روي زمين يه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتي بين آدما گل سر سبد بودي بين اونا
خاله گیتا
17 اردیبهشت 93 10:54
سلام نفیسه جون امروز چند عکس از شیرین کاریای آتریسا برای خاله نسرین و آمیتیس جون فرستادم هر چند اونا هرروز به وبلاگ /اتریسا سر می زنند اما مطمئنم این عکسها لبخند بر لبشون میاره .خاله جون عشقمی می بوسمت