، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

ولنتاین مبارک

1392/11/25 15:33
نویسنده : مامان نفیسه
635 بازدید
اشتراک گذاری

امروزروزسپاسگذاری ازخداونداست

زیراکه عشق راآفریدتایادمان

باشدکسی هست برای عاشق بودن تاباتمام وجودبه اوبگوییم:

  عشق من روزت مبارک

 

 

دخترم اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی

اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

اگه شمع بودی روشن ترین بودی

عشق من روزت مبارک

 

 

قلب مهربانت مثلثی رامی مانددردریای عشق

,مرادرخودکشیده ای برمودای من

 

عشق من روزت مبارک

 

 


دخترم زندگی قصه وحرفیست که شیرینی آن

خنده توست

 

تلخیش گریه تو

کاش پرباشد,لحظه هایم همه ازخنده های

 

تو......

 

سلام شیرین ادای من

سلام دنیاوزندگی من.انگارکه همین دیروزبودکه من وبابامرتضی باهم عهدمون روبستیم و انگارکه

همین دیروزبودکه وجودپرمهرومحبت تودروجودم پیوندخوردوقراردادعشق روباهم امضاکردیم,چه

سخت ولی چه عاشقانه 9ماه پرخطرراگذراندیم 

اماحالاکه دارم بهش فکرمیکنم ارزششوداشت ,حالادرکنارتووباعشق توزندگی می کنیم

واززندگیمون لذت می بریم

 

توهرروزبزرگ میشوی وماهرروزازدیروزبه توعاشق تر

 

تونفس می کشی وماآرام می شویم ,توگریه میکنی ومادلگیر

اصلاماجزئی ازهم هستیم :کودک که هستی هم بازیت هستیم,مدرسه که میروی همکلاسیت وبزرگ که میشوی یه دوست بی کلک

وبزرگترکه می شوی یک غریبه ,گاهی.....

 

یادت نرودکه ماهمان هم بازی توبوده ایم ,همان قدرکودک ,همان قدرساده,که هرچه گفته ای

باورکرده ایم,ماعوض نمی شویم توبزرگترمی شوی وهرچه بزرگترشایدازهم دورترولی ماهمچنان

لبخندبرلب داریم

یادت نرودکه ماهمیشه همانیم که هستیم

بارهاچشم گذاشته ایم وتوقایم شده ای,خودمان رابه ندیدن زده ایم وتوبرده ای وازخوشحالی توما سرمست

حتی وقتی نوبت تومی شودکه بگویی دوستتان دارم ,مازودترگفته ایم :دوستت داریم....چه بگویی چه نگویی

همین بس که :

من یه مادرم ومرتضی یه پدر


وحالاهردویمان باهم خالصانه عشق تورا گدایی می کنیم ومی گوییم که:

عاشقتیم

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)