، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

10ماهگیت مبارک

1392/11/20 15:10
نویسنده : مامان نفیسه
523 بازدید
اشتراک گذاری

وسعت دوست داشتنت برای من

همان بهشتی است که گفتندزیرپای مادران است

توبرای من مثل نفس......مثل آب ......مثل هوا هستی

پس بدان اگرنبودی نبودم....واگرنباشی نیستم.....من بی توهیچم دخترکم

سلام فرشته من,سلام بانویی که همه لحظه های خوبم باتوست ,سلام به بهترین همصحبت

تنهاییام,سلام به کسی که نگاهش به جونم زندگی میده,سلام به کسی که همه تنهایی من بااون

پرمیشه ,سلام به کسی که برای من بهترین هدیه عشق خداوندیه,سلام به کسی که زندگیه

مامان وباباشه

حالت خوبه دخمل قشنگم,میخوام بهت بگم که:

وقتی یکی رودوست دارید,آرزوهایتان آرزوی اوست

وقتی یکی رودوست دارید,به زندگی هم عشق می ورزید

وقتی یکی رودوست دارید,واژه تنهایی برایتان بی معناست

وقتی یکی رودوست دارید,برای دیدنش لحظه شماری می کنید

وقتی یکی رودوست دارید,ناخودآگاه براش احترام قائل هستید

وقتی یکی رودوست دارید,تحمل دوریش برایتان سخت ودشواراست

وقتی یکی رودوست دارید,درکنارش که هستیداحساس امنیت می کنید

وقتی یکی رودوست دارید,به علایق اوبیشترازعلایق خودتان اهمیت می دهید

وقتی یکی رودوست دارید,حاضریدازخواسته های خودبرای شادیش بگذرید

وقتی یکی رودوست دارید,حاضریدبرای خوشحالیش دست به هرکاری بزنید

وقتی یکی رودوست دارید,باموفقیت ومحبوبیت اوشادواحساس محبوبیت می کنید

وقتی یکی رودوست دارید,شیرین ترین لحظات عمرتان وقتی است که درکناراوگذرانده اید

وقتی یکی رودوست دارید,زمانی که درکنارش راه می رویداحساس غرورمی کنید

وقتی یکی رودوست دارید,باشنیدن صدایش,ضربان قلبت چندبرابر می شود

وقتی یکی رودوست دارید,اوبرایتان زیباترین وبهترین خواهدبود,حتی اگرچنین نباشد

وقتی یکی رودوست دارید,تحمل سختی هابرایتان آسان ودلخوشیهای زندگیتان  فراوان می شود

وقتی یکی رودوست دارید,به همه چیزامیدوارانه ترمی نگرید

وقتی یکی رودوست دارید,درمواقع سختی بااوبه آرامش می رسید

وقتی یکی رودوست دارید,شادیهایش برایتان زیباترین منظره دنیاوناراحتیهایش برایتان سنگین ترین غم دنیاست

حالامیخوای بدونی که چقدردوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم....

ماهگیت مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)