، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

مهمونی منزل حسام جون

1392/11/10 22:49
نویسنده : مامان نفیسه
740 بازدید
اشتراک گذاری

صدکهکشان ستاره وهفت آسمان حریر

                                                         آورده ام که فرش کنم زیرپای تو

رنگین کمانی ازنخ باران تنیده ام

                                                      تاتاب هفت رنگ بببندم برای تو

چیزی عزیزترزتمام دلم نبود

                                                    ای پاره دلم ,که بریزم به پای تو

امروزتکیه گاه توآغوش گرم من

                                                   فرداعصای خستگی ام شانه های تو

سلام دخترطلایی.حالت خوبه ؟؟؟

اتریسای عزیزم,دخترک نازم

هرروزکه چشمهای قشنگت روبه روی زیبائیهای دنیابازمیکنی به خاطربیارکه این یک فرصت ناب

وتازه است

فرصتی تاتوزنده بودن رایک باردیگرتجربه کنی وپیکره امروزت رازیرنورعشق الهی وباقلم تجربه دیروزت

بتراشی ودرتابلوی زندگیت فردای بهتری راترسیم کنی

دخترنازنینم

توعطرزندگی رابه من هدیه دادی ومن بابوی تومعنای عشق رافهمیدم وسرمست شدم

حالامن به توبدهکارم

پس عمروجوونیم تنهاداراییم هست که باهمه وجوم خالصانه تقدیمت میکنم

ممنون که بابودنت زندگیم رامعنادارکردی

امشب خونه نگین جون وحسام جون دعوت بودیم ,هرموقع خونشون میریم به ماخیلی خوش میگذره

امانمی دونم چراتوبه حسام حساسیت داری تابهش نگاه میکنی ازش میترسی فکرکنم

بخاطرموهاش باشه آخه خودشم میگه من حسام خانوم هستمموهاش که بلنده,ناخن هاشم مثه

دخترالاک زده مثه پنبه سفیدم هست دیگه .....

بنده خدااون توروخیلی دوست داره تاتوگریه میکنی میگه الان میرم براش اسباب بازی میارم (دیگه

نمی دونه که توبه خودش حساسی )

همش میگه خاله نفیسه چراآتریساگریه میکنه منکه خیلی دوستش دارمنگین بنده خداهم همین

که متوجه شدتوبالاپایین پریدنودوست داری شروع به بالاپایین پریدن کرد(خداروشکریه کم اخمات

بازشد)خلاصه بخاطرقن قن کردنت مامجبورشدیم زودرفع زحمت بکنیم تااونایه کم نفس بکشن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)