، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

سه ماهه دوم بارداری

1391/9/20 16:19
نویسنده : مامان نفیسه
491 بازدید
اشتراک گذاری

91/07/30

سلام جگرگوشه مامان وبابا.حالت چطوره؟امروزدوباره یه تکون حسابی به مادادی ,دل شکستهداشت یه کم

حالم بهترمی شدکه دوباره خونریزی شدیدی کردم ,دل شکستهحالم خیلی بدبود,آخه میدونی چیه عشق

من.............هرچی که زمان می گذره من به تونزیکترمی شم ,بیشترحست می کنم ودلواپسیم ازاینکه

مباداتوروازدست بدم دل شکسته ,قولمون که یادت نرفته!!!!بایدباهم بمونیم

 

 

بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغل

امروز بعدازسونوگرافی که ازاحوالات شما باخبرشدیم وکمی خیالمون راحت شدبه آزمایشگاه رفتیم

تاآزمایش غربالگری روانجام بدم امیدوارم شمادرسلامت کامل باشی وبدون هیچ مشکلی به جمع

مابپیوندی ,به امیدآن روزلحظه شماری می کنم خندهخنده


دلتنگ که می شوم خودم رادرآینه می بینم ودرچشمانم

توراتماشامی کنم کی می شودازآب وآینه

 

برخیزی وپیش دستهای خالیم بنشینی (؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

 

به امیدآن روزبه انتظارمی نشینم ...........................قلبقلبقلبقلب

 

91/08/08

سلام بهونه قشنگ زندگیم ,حالت چطوره؟ماازطریق خاله گیتا جویای احوالپرسی شماهستیم

وهرلحظه که بخوام ودلم برات تنگ بشه صدای قلب مهربونتو می شنوم (قبل ازاینکه بخوام صدای

قلب کوچولوتوبشنوم کلی خاله گیتاتوسینش می کوبه وقربون صدقت می ره).....خلاصه اینکه

ماامروزبعداز16هفته انتظار(که تاالان 160هفته به ماگذشته )به سونوگرافی رفتیم وبعدازاحوالات

شمامتوجه شدیم که خداوندلطفش به ماخییییییییییییییییییییلی زیادبوده وماروبیشتربه آرزومون

رسونده و یکی ازفرشته های آسمونیشوبرای هدیه کرده ومارودختردارکرده,خدایابازم هزارمرتبه

سپاسگذاریم که اینگونه نعمتت روبه ما ارزونی داشتی چشمکوماروبه آرزومون رسوندیماچ

 

 

عاقبت دریک شب ازشبهای دور/کودک من پابه دنیامی نهد/آن زمان

برمن خدای مهربان /نام شورانگیزمادرمی نهد/آن زمان طفل

 

 

قشنگم بی خیال /درمیان بسترش خوابیده است /بوی اوچون

 

 

عطرپاک یاس ها/درمشام جان من پیچیده است/آن زمان دیگروجودم

 

 

موبه مو/بسته باهستی طفلم می شود/آن زمان درهررگ من جای

 

 

خون/مهراودرتاروپودم می شود/می فشارم پیکرش رادربرم/

 

 

گویمش چشمان خودرابازکن/درکنارم زندگی آغازکن/می

 

 

گشایدنورچشمم دیدگان/بوسه ازمهربررویش زنم/گویمش آهسته

 

 

ای طفل عزیز/می پرستم من تورا(((مادر)))خجالتمنم

 

 

91/08/06

سلام جون جونا,بهتره این جوری بگم

سلام دخترگلم ماچ,سلام گل دختر,ماچسلام تاج سرماچاحوالالت شما؟ماامروزبعداز4ماه استراحت

اومدیم خونه خودمون.دیگه کم کم آمپولایی که هرروزبایدمی زدم هفتگی شده ,می دونی عزیزم

تاحالا230تاآمپول زدم .تموم استخونام دردمی کنه ,امابه خاطررسیدن به شماهمه سختیاروتحمل

می کنم ,فقط توبمون ....اولش اومدن به خونه یه کم سخت بودخب همه تواین 4ماه کنارم بودندبهم

کلی میرسیدندحالادیگه من بودم ومن....وای نه بابا....من دیگه تنهانیستم شماهم بامنی گل دختراقلب

 

دخترم

دفترچه خاطرات قلبم راکه خالی ازعشق ویکرنگی بودسرشارازعشق ومحبت کردی بغلنازنینم

....زیباترینم ....حضورگرمو همیشگیت راهزاران هزارسپاس می گویم

وازخداوندمنان خواستارم((آمین))

 

91/09/03

سلام عزیزم .خوبی دخترم .من که حال واحوال درست حسابی ندارم بعضی وقتاحالم خوبه بعضی

وقتاحالم بد.دیگه کم کم دارم به این اوضاعادت می کنم ,خودم دیگه می دونم بایدچه دارویی

رومصرف کنم ,کی آمپول بزنم (تومارویه پادکترکردیا...نیشخند)

امروزاولین جمعه محرمه ومن پای تلویزین دارم به شیرخواره هایی  نگاه می کنم که لباسهای

سبزعلی اصغری پوشیدند وبه مجلس عزای علی اصغررفتند.بی اختیاراشک می ریزم ناراحتوآرزومی

کنم که سال دیگه علی اصغرشماروبه این مجلس دعوت کنه ,من شمارونذرعلی اصغرامام حسین

میکنم وبه خوداومی سپارمت .خدارابه امام حسین قسم می دم تاشماروسالم وسلامت به

ماببخشه...آمین  ((راستی می دونی شماسال دیگه همچین وقتی حدود6ماهه هستی ))

 

91/09/20

سلام عشق,زندگی,هستی,امید,خوبی؟

اااااامروز صبح باتکون عجیبی ازخواب بیدارشدم می دونستم که این علامت بودن شماست تشویق(خاله

گیتابهم گفته بودکه دیگه کم کم بایدحست کنم )چقدرشمادخترمنظم ومرتبی هستی ,دقیقاروزی

که بایدقلبت تشکیل می شد,((شد)),تشویقروزی که بایدصدای قلبتوگوش می کردیم ,((شد,))تشویق

روزی که بایدتعین جنسیتت معلوم می شد,((شد ))تشویقوامروزم بایدحس می شدی که ((شد.))

تشویقاینهاهمه ازالطاف خداوندمهربونه که لطفش این روزاخییییییلی شامل حالمونه دخترگلم ,دوست

دارم یادبگیری که درهرحالتی سپاسگذارش باشی ونعمتاشو شاکرباشی ,ماکه همش میگیم

خدایاشکروهزارمرتبه شکر

 

خنثیازروزی که توراحس کردم شتاب تپیدن قلبم روبه فزونی یافت

 

 

امروزثانیه هانام تورافریادمی زنندومن دراوج عشق خودرادرپستوی

 

 زمان تنهاحس نمی کنم خنثی

ای زیباترین عشقهادوستت داریم وبه تومی بالیم

 

91/10/20

سلام خانوم خانوما....امشب حالت خیلی خوبه ها...خندهخندهخندهبله امشب شب تولدبابامرتضاست

وماهم درکنارخانوده یه جشن تولدکوچولوبراش گرفتیم .امیدواریم سال دیگه تولدشو درکنارتونازنین

جشن بگیریم که صددرصد لطفش بیشترخواهدبود..عزیزم این روزاهمش شدی تو   و   تو   و  

تو....هرکی هم میخوادکادوبگیره برای شمامی گیره .عمه مونایه عروسک خوشگل برات خریده ان

شااله سلامت بیای نشونت میدم ,هوراخاله گیتام یه روتختی خوشمل برای دخترخوشمل خریده

که انشااله روش خوابای نازنازی بکنی هورا(((دست همگی دردنکنه )))منم ازطرف شماوخودم میگم :

 

بابای نازنینم ,مرتضای عزیزم دوستت داریم وبه شمامی بالیم

((تولدت مبارک))

 

ان شااله من ودخترم بتونیم زحمتایی روکه تواین دوران برامون کشیدی جبران کنیم .ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منا(مامان کورش)
8 آذر 92 0:51
بابا این هندونه ها زیر بغل جاش نمیشه
منا(مامان کورش)
8 آذر 92 0:52
اتریسا من وبت جز دوستای ناز کورش لینک کردم زود سریع کورش لینکش کن زووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
مامان نفیسه
پاسخ
چشم عزیزم