، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

چهارماهگیت مبارک

1392/5/20 17:09
نویسنده : مامان نفیسه
940 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم امانه به اندازه بارون ,چون بندمیاد

دوستت دارم امانه به اندازه برف,چون آب میشه

دوستت دارم امانه به اندازه گل,چون پژمرده میشه

دوستت دارم به اندازه یه دنیاچون هیچ وقت تموم نمیشه


سلام هلوی من .جیگرطلای من ,حالت خوبه ؟ خوب وخوش وسلامت هستی

.خداروشکر,امروزصبح بایدبرای واکسن 4ماهگیت میرفتیم درمانگاه ,صبرکردم تابیداربشی

,حدودساعت 9.30بودکه بیدارشدی ,حاضرت کردم ورفتیم درمانگاه ,اولش باهمه پرستارامیخندیدی

وازاینکه اومده بودی بیرون کلی خوشحالی میکردی ولی وقتی برات واکسنوزدن مثه ابربهارگریه

میکردی (فدات بشه مامانت)بعدازواکسن رفتیم خونه مامان ایران وتصمیم داشتیم که اگه حالت

خوب باشه شماروببریم آتلیه امایه کم ازساعت 8شب به بعدبدنت داغ شدوتاشب

بیشتروبیشترشدکه آخرشب مجبورشدم برات شیاف استفاده کنم ,اون شب تاصبح بیداربودم

ونگرانت بودم که تبت بالانره ,دم دمای صبح یه کم تبت اومدپایین ومن یه کم خیالم راحت

شد,بعدازظهرکه بابامرتض اومدحاضرت کردیم ورفتیم آتلیه

اینم عکسای خوشگلت به مناسبت 4ماهگیت

عزیزم 4ماهگیت مبارک

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مینا
20 بهمن 92 12:52
الهی قبون این گل دختر ناز بشم من خدا واستون حفظش کنه کاش منم ی همچین فرشته اسمونیی داشتم. ازجای من بوسش کنین