، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

سالروزخوشحالی

1392/5/25 17:25
نویسنده : مامان نفیسه
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

امروزسالروزروزیه که خورشیدشادمانه ترازروزهای قبل طلوع کردودنیارنگ دیگری به خودگرفته بود

امروزسالروزروزیه که به خاطربوی حضورت شتاب تپیدن قلبم روبه فزونی یافت

وامروزتوزیباترین وبی نظیرترین قاب عکس دیوارخالی نفس های منی ,صدای توزیباترین وشیداترین

غزل بارون ازآسمون پاک خداست

لطافت طنین لحن مهربان صدای تو,توی خلوت سکوت تن من زیباترازلحن قشنگ یک گیتاره

تودست نیافتنی ترین بهانه لحظه های پرازدلتنگی منی

تواولین لبخندزیبابرروی لبهای غصه دارمنی

توبهترین تکنوازآهنگ حضوربهار,توی زمستون سرددلمی

توعارفانه ترین نورچشمهای بی فروغ منی

تومثل یه بوسه لطیف روگلبرگ پاک گل شقایقی

توزیباترین وبی همتاترین آرایش کلبه کهنه قلب منی

توزیباترین ,مونس ترین وخواستنی ترین حقیقت دلربای زندگی منی

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

امروزروزیه که جواب آزمایش مثبت بارداریم روگرفتم 1سال پرماجراگذشت وچه عاقبت شیرینی داشت

تمام خستگی وناراحتیهام باوجودتوتموم شدوخداروشکرکه به خیروسللامتی گذشت ,خدای مهربان

راشاکرم که من رالایق این همه لطف ومحبت خودش کردوباآمدن توی نازنین زندگی ماروانقدرقشنگ کرد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)