، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

سالگردنامزدی مامان وبابا

1392/5/15 17:35
نویسنده : مامان نفیسه
784 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ضربان قلب من حالت چطوره شیرین عسل من؟هرچی که میگذره شماشیرین

 

تروبامزه ترمیشی ومنووبابامرتضی رابیشترشادمیکنی ان شااله که همه خونه ها دلشون شادباشه

خنده های صدادارت لبری میکنه چه جور

صدای اقواقوت آدمودیوونه میکنه چه جور

گردنتومیاری بالاوبه همه نگاه میکنی چه جور

واین کاری که تازه گیایادگرفتی دیگه هیچی ...پاتومیاری بالاوشصت پاتومیخوری چه جور

ای بلا

امروزمین سالگردنامزدیمونه ومن هرروزبیش ازپیش به این رازپی میبرم که توخلق شده ای

برای من تازیباترین زندگی رابرایم بسازی خوشحالم وهزاران بارخدای مهربان راشاکرم که تورابه من

هدیه داد

خوشحالم وبه خودم می بالم که همیشه چون تورادرکنارم دارم

وچه لذت بخش است دوش به دوش توهمقدم شدن

وازآن شیرین ترباتوهمکلام شدن

عشق,قلب کوچکم راازخودبیخودکرده ,چراکه تنهاتورادرمیان دیگران باورکرده است

احساس میکنم باعشق تووتلدفرزندمان تازه متولدشده ام

تومرابرای خودمیدانی ومن توراازبرای قلب خودم میدانم وچه زیباست لحظه رسیدن به اوج

خوشبختی ,زمانی که هردوهمدیگررابرای هم می خواهیم

خالصانه وازته قلبم میگویم که برای من معنای واقعی عشق تویی

به خاطرهمه زحماتت ممنون

عزیزم ازصمیم قلب درکناردخترمان سالروززندگی مشترکمان رابهت تبریک میگم

 

 

 تواین روزقشنگ شماروبه آتلیه بردیم همین که اومدن ازتون عکس بگیرن درحالی که من

وبابامرتضی بالاپائین میپریدیک که شماروبخندونیم راحت راحت خوابت بردومادست

ازپادرازتربرگشتیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)