، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

هرروز بهترازدیروز

1394/5/31 14:19
نویسنده : مامان نفیسه
974 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم .فکرمیکردم برنامه خوابت تنظیم شده وکم کم یه خوره نفس میکشم .اما انگاری اشتباه فکرکرده

بودم.دوباره روز ازنو,روزی ازنو.......................اما شیرین زبونیای این روزات انقدرزیاده که کم خوابی های شبونه

ی منو می پوشونه ودرکنارت لذت میبرم

توپست های قبلی برات گفتم که هرروز نسبت به دیروز شیرین زبون ترمیشی وجملاتی که به زبون میاری باحال

تروقشنگ تره بوسهرروز یه جمله به جمله های قشنگ اضافه میشه ومن هرروز ازدیروز بابت حرفهای قشنگت

متعجب تر!!!آرام

ازسرکاربرگشتیم خونه ,دریخچال روبازکردی وگفتی :گردوبده ,خواهشا (عاشقتم باخواهشت) یه دونه دادم گفتی

دوتا دوتا ,دوتاروبهت دادم .همونطوری که بازی میکردی یکیشم خورد خوردمیخوردی تاتموم شد.گردوی دوم رو

گذاشتی روتخت ومشغول بازی بااسباب بازیات بودی ,فکرکردم گردو رونمیخواستی که روتخت گذاشتی برش

داشتموخوردم .بعدازیه مدتی اومدی گفتی گردوم کوش؟؟؟روتخت بود!!!گفتم وای مامان جون میخواستی من

خوردم ....یهکم باتعجب بهم نگاه کردی ,دستت رورودستت زدی .لبت روگازگرفتی وبعدشم گفتی :وای خاک

برسرمتعجبتعجبخنده

انقدرازکلمه خاک برسرم متعجب شده بودم که نتونستم جلوی خودم روبگیرم وغش غش می خندیدم .آخه

اینودیگه ازکجا یادگرفته بودی جوجو ی عزیزم(تموم گلهای عالم به سرت عزیزم)بغلبغلبغل

غذاکه میخوری وقتی سیرشدی میگی :دیگه نمیخورم,سیرشدم وبعد بلندمیگی الهی شکر(البته این الهی

شکررو ازآقاجون یادگرفتی چون اونه که همیشه بعداز هروعده ی غذایی بلند میگه الهی شکر)حتی یه وقتایی

یادت میره میگم آتریسا بعدغذا آقا جون چی میگه نگفتی ؟فورا میگی الهی شکرجشن(قربونت برم)

بهت میگم آتریسا بریم حموم میگی :میام اماسرمو نشور....(این اما گفتنت دل منو میبره).برای هرخوابیدنی میگی

:شب بخیر حالا میخوادروز باشه ,عصرباشه,شب باشه......خندونک

شعرهایی که بلدی :-تاب تاب عباسی -اتل متل توتوله-یه توپ دارم قلقلیه-توپولوم توپولو(البته بعضی جاهاش روباکمک من

میخونی)واینکه بعضی ازآهنگ های توی ماشین چون برات تکرارشده آخراشو ویه جاهاشو بلدی بخونی محبت

این روزا عاشق باشه گفتنتم هرچی میخوای حرف بزنی آخرش با یه لحن قشنگی میگی باشه؟مثلا میخوام برم پارک

باشه؟اینوبخورم خوشمزس باشه؟برم دستشویی باشه؟برم بخوابم باشه؟خیلی آفتابه عینک بزنم باشه ؟و...........

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عاشـــــــــــــــــــــــــقتم جوجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

پسندها (1)

نظرات (3)

دلارام
31 مرداد 94 14:28
سلام مامانه نینی من قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم ب وبلاگم سر بزنین اگرم موافق تبادل لینک بودید بهم خبر بدین ــــــــــــــــــدلارامــــــــــــــــ
مامان نفیسه
پاسخ
چشم .البته باافتخارلینکتون میکنم
مامی آتریسا جون
31 مرداد 94 15:50
فدای شیرین زبون خودم بشم ماشالله هزار ماشالله فدات بشم عزیزم، خیلی خوشحال شدم خوابت خوب شده عزیز دلم، نفیسه جون حتی اگه ظهر هم آتریسا جون و نخوابونی باز هم شب دیر میره واسه خواب وای که چقدر شما دو تا آتریسا شبیه همین تو باشه گفتن میرم حمام موهام و نشور همه رو میگین شب بخیر آواز خوندنتون می بوسمت عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
خدانکنه عزیزم.نه سعیده جون برنامه ی خوابش دوباره بهم خوردوبرگشت سرجای خودش آره واقعا شبیه به هم هستند
مامان نهال
4 شهریور 94 16:04
الهههههههی بخورمت جیگر خاله،با اون همه شیرین درونیات،اااااای جووووووووووووونم
مامان نفیسه
پاسخ
خیلی عزیزید خاله جونی