، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

نیمکت

1394/6/5 13:13
نویسنده : مامان نفیسه
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانوم 

خداروشکرحال واحوالت خوبه

جمعه ای که گذشت خونه مامان جون به مناسبت روز دختری که گذشته بود کلی کادو گرفتی 

از بس عاشق باب اسفنجی هستی خاله گیتابرات یه لباس باب اسفنجی خریده بود که بادیدنش کلی ذوق زده

شدی.

مامان جون هم برات تاپ خوشگلی که توپست قبلی تنت بود روبرات خریده بود

زن دایی احسان هم یه پیراهن خوشگل برات خریده که یه خورده برات بزرگ بود .فک کنم سال دیگه برات خوب

باشهبغل

من وبابا مرتضی هم برات کفش خریدیم .امامتاسفانه تحت هیچ گونه شرایطی اونو پات نمیکنی وهمش میگی

دوست ندارمخندونکآخه جوجوی من اظهارنظرت منوکشته خندونک

 فکرکنم مجبور بشم برم عوض کنم چون اصلا زیربار پوشیدنش نمیری که حتی من ببینم توپات چه شکلیهزیبا

دست همه عزیزانم که به یاددخمل کوچولوی من بودند دردنکنه ان شااله براشون  جبران کنم .....

واما این روزها ....

بعدازچندروزی که مجددابرنامه خواب شما بهم خوردتصمیم گرفتم هرروزبعدازظهر برای شما یه جورتفریح

رودرنظربگیرم که لااقل ساعت 12 تا 1 شب دیگه به امیدخدا بخوابی .یه خورده برای منی که شاغل هستم

وازساعت 5.30 صبح بایدبیداربشم وبزنم ازخونه بیرون سخته اما چاره ای نیست ,بهترازساعت 3و4 صبح خوابیدنهچشمک

یه روز میریم پارک دم خونمون ,چون اونجا فقط فضای سبزه ووسایل بازی نداره بابچه هابازی میکنی ,یه روزم میبرمت

یه پارک دورتر که اونجا سرسره وتاب والاکلنگ داره یه کم بازی میکنی ,یه روز میبرمت پاساژها ومرکزخریدها (این

مدلی روزیاددوست نداری وهمش میخوای بغل باشی )یه روزم میریم یاخونه خاله گیتا یادایی احسان .......

خلاصه اینکه هفت روز هفته رو بعدازظهرش روبایه جاهایی شب میکنیم وتابیایم خونه وشامت روبدم بخوری

وبخوای بخوابی ساعت 11 ست .جالب اینه که بعدازاون همه  بدو بدو کردن وحذف خواب بعدازظهرت ,بازم هیچ

گونه اراده ای برای خواب نداری وهمچنان مشغول بازی میشی .کمااینکه برای بازیت دنبال همبازی هم میگردی 

خندونکخندونکخندونکحالافکرشو بکن من ازساعت 5.30 بیدارشدم .سرکاررفتم .خونه مرتب کردم ,شام شب رودرست کردم

.شماروبیرون چرخوندم ومدام دنبالت بودم که نیوفتی .شامت رودادم .ظرفارو شستم وجمع وجورکردم (البته

خداخیر به ماشین ظرفشویی ویابابا مرتضی بده که بعضی وقتا این دوتا جورمن رومی کشن)حالاکه دیگه وقت

استراحت منه بایدپابه پای توبازی کنم خستهخستهخستهدیگه خیلی هم زودبخوابی ساعت 1 که ....خندونک

خلاصه این شده برنامه روزانه ما باشما دخملی شیطون وبازیگوش وپرانرژی.بغلبغلبغل.

اما دیروز که میخواستم ببرمت بیرون خاله محبوبه (یکی ازدوست جونیای مامان )زنگ زد وگفت دلم برای همه تنگ

شده وهمه ی بچه ها رو یه کافی شاپ نزدیک خونه شون (نیمکت)که جای دنجی هست دعوت کرده .ماهم

ازخداخواسته به جای پارک و....رفتیم پیش دوست جونیای مامان که هم فال باشه هم تماشا.هم من دوستام

روببینم وهم شما بابچه های اونا بازی کنی آرام

خیلی خوش گذشت اما تادلت بخواد تادلت بخواد بامحیا شیطنت کردید .

اینم ازعکسای شما 

آتیش پاره ی من عاشقتم

خیلی دوست دارم عزیزم

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامانی مینا
5 شهریور 94 16:17
همیشه کنار آتریسا جون خوش باشید. روز دختر رو هم.بهت تبریک میگم آتریسای شیرین.
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.همچنین شما درکنارگل پسر بامزه تون
مامان نهال
5 شهریور 94 23:20
نفیسه جون،خدا قوت،،خدا خیرت بده که اینهمه وقت برای عسل خانوم ما میذاری،خوش به حال اتریسا جون با این مامان مهربون ،عزیز دل خاله کادوهای خوشگلت هم مبارک باشه ،همیشه شاد و سالم و سرحال باشی عزیز دلم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.شماهم برای نهال عزیزهمیشه سنگ تموم میزاری جای شما ودخترگلمون خالی
مامان هستیا
9 شهریور 94 7:24
عزیزم روز دختر رو بهت تبریک میگم انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشی کادوهاتم مبارکت باشه گلم
مامان نفیسه
پاسخ
روزهستیاجونم هم مبارک.مرسی عزیزم.همچنین شما
مامی آتریسا جون
9 شهریور 94 15:44
آتریسا جونم روزت مبارک باشه خاله عزیزم کادوهای خوشگلت مبارک، دست همه درد نکنه که اینقدر خوبن نفیسه جون میگم آتریسا جونام شبیه همن آتریسا هم خیلی نظر میده، این و بپوشم اینو نمیپوشم، اینجا بریم... اینجا نریم و ..... می بوسمت عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
قربون هردوتاآتریسا ها
زهرا
14 شهریور 94 7:01
سلام نفيسه جونم خوبي اتريسا ي گلم چطوره خوبه عزیزم کادوهای خوشگلت مبارک، دست همه درد نکنه که اینقدر تحويلت ميگيرند خصوصا مامان جون نفيسه جونم از طرف من اتريسا را ببوس
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جونم .شماهمیشه نسبت به مالطف دارید
مینا
14 شهریور 94 22:33
ای جونم چقد ماشالا هزار ماشالا شیطون شدی اتریسای خاله. ایشالا ک همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه خوشگله من. نفیسه جونم ایشالا همیشه ب شادی و تفریح باشین دوست خوبم. روز دخملم با کلی تاخیر ب اتریسای نازم تبریک میگم بووووووووسسسسسس
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی ازلطفت عزیزم