، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

روزت مبارک دخترم

1394/5/26 8:41
نویسنده : مامان نفیسه
2,248 بازدید
اشتراک گذاری

                            

**الهی قربونت برم   

                      نازگل بابا دخترم

                                             چراغ خونه ی منی 

                                                                          فقط تویی تاج سرم**

**چشم وچراغ خونه ای 

                          قصه ی عاشقونه ای 

                                                   الهی قربونت برم

                                                                         واسه بودن بهانه ای **

**دختربابای نازگلم

                      الهی قربونت برم

                                              واسه موندن بهانه ای 

                                                                           دردتوباجون میخرم**

**ماه که توی آسمونه ,ستاره ای در نمیاد

                                  بهارعمرمن تویی,خزونه هیچکس نمیخواد 

                                                   صدای خنده های تو,پیچیده توی خونمون

                                                                                   ازنفست تازه میشن,گلهای تو گلخونمون**

**دختربابای نازگلم 

                         الهی قربونت برم

                                             واسه موندن بهانه ای 

                                                                          دردتوباجون میخرم**

**موهاتو که بومیکنم ,عطرگل نسترنه

                      فرشته ی کوچک من, عشق تو,توقلب منه 

                                                         امیدوآرزوی من, زندگی باتوبودنه 

                                                                                نازگل بابا قلب من, فقط واسه تو میزنه **

**دختر بابای نازگلم

                        الهی قربونت برم

                                            واسه موندن بهانه ای 

                                                                                دردتوباجون میخرم**

سلام دخترخوشگل وعزیزم.حالت خوبه خداروشکر

متنی روکه برات نوشتم تازگی شده همه چیز بابامرتضی ,توخونه ,توماشین, وردزبونش شده دخترش(یعنی شما)

نه که فک کنی فقط آهنگش ها .....براش خود خود معنای آهنگی ...همیشه یه دخترم صدات میکنه هزارتا دختر

میخواد ازتوش دربیاد .همیشه میگه عزیزم.عشقم ,همه ی هستی من (شمام که تامیتونی براش شیرین

زبونی ونازمیکنی )خجالتبغلخجالت

امروزبرای خانواده سه نفری ما چندتاآرزوبرآورده شده که همه رامدیون لطف والطاف خداوند مهربون هستم .اول

اینکه سه سال پیش چنین روزی من جواب مثبت آزمایش بارداری ام روگرفتم وازاینکه قراربود همچون تویی ازجان

ودلم درمنپرورش بگیره هزارباره خداروشکرکردم .....

دوم اینکه امروز که روز تولدحضرت معصومه (س)وروزدختره میتونم روزت روباعشق بهت تبریک بگم چراکه می دونم  دختری دارم ازجنس ماه ....زیبا وبه رنگ مهتاب 

دختری دارم ازجنس وبوی گل....نرم ,لطیف ,زیبا وخوشبو...که هرروز مانندغنچه ای بازمیشه وتمام خونه روسرمست

ازتازگی وبوی خوشش میکنه

دختری دارم زیبا باقلبی فرشته گونه ومهربان ,پاک ,ساده وبی آلایش 

دختری دارم مانند صدف ...سخت ومحکم باقلبی بسان مرواریدی بسیارگرانبها

دختری دارم مانندباران ,بارانی بهاری ...که وقتی می باره رنگ وبوی دنیا روعوض میکنه 

دختری دارم ازجنس خورشید...گرم ودلچسب که بادرخشش هربامدادخونمون  رونورباران میکنه وباگرمایش دلگرم

تروعاشقترازدیروزمون

دختری دارم آبی همچون دریا پرتحرک وخروشان 

دختری دارم مانندنسیم ...خنک .دل انگیز...که باوزشش لبریزترمی شم ازحس غرور ...حس خوش مادربودن

دختری دارم همچون رنگین کمان هفت رنگ که باآمدنش زندگیمون پرازرنگهای قشنگ قشنگ شد.....

دختری همچون طلا زیبا..............

پس چرا افتخارنکنم !!!وباافتخارنگم :

                      دخترم روزت مبارک

 

چون امروز مخصوص شماست منم برنامه ریزی سفارشی برات درنظرگرفتم .میخواستم امروزخوشترین روز زندگیت

باشه وهمه ی تلاشم روبرای شادبودنت کردم لذا ازدیروز بازهره جون ,دوستم(مامان درساجون)هماهنگ شدیم

وقرارگذاشتیم بریم باغ فین کاشان ....مطمئن بودم که فضای سبزوطبیعت قشنگ اونجاروباوجود استخرها وجوی های آبی که بسیار زیبا طراحی شده رو دوست خواهی داشت  .

ساعت 4بعدازظهربدو بدو ازشرکت اومدم ونهارخوردم وباهمدیگه یه دوش کوچولو گرفتیم .بایدسریع حاضرمیشیدیم

چون باخاله زهره ودرساجون ساعت 5دم درورودی باغ فین قرارمون بود ....

خوشبختانه سروقت رسیدیم.درست فکر کرده بودم ازفضای باغ وآب خیییییییییییییییییییییلی خوشت اومدمخصوصا

اینکه همبازی هم (درساجون)داشتی .ازهمه مهتراینکه خلوتی باغ قدرت مانور,روبرای بدوبدوکردن وبازی شما

ایجادکرده بود ومن وزهره جون هم شماهاروراحت گذاشتیم تابیشتربهتون خوش بگذره ...

دیگه خودتون به ماپیشنهادمیدادید که ازاینجا عکس بگیر .تایه ذره فضا عوض میشد بااون زبون شیرینت میگفتی :مامان میخوای اینجام ازم عکس بگیری بغل

برای دست زدن به آب ازم اجازه میگرفتی (اتیسا دست به آب بزنه )ازبس بهت میگفتم آتریسانیوفتی توآب ,تا به

استخرها نزدیک میشیدیم اتوماتیک وارمیگفتی نیوفتم توآب زبان

جالب اینجاست که غیرازاینکه مراقب خودت بودی چقدرحواست به درساجون بود.یه سره بهش هشدارمیدادی نیوفتی خندونک.دست به آب نزنی سر میخوری توآبخندونک ,سرت میشکنه خندونک

فکرمیکردم جفتتون باهم خیلی اذیت کنید اما واقعا غیرازاینکه به خودتون خوش گذشت به ماهم خیلی خوش گذشت

حمام باغ فین-محل قتل امیرکبیر(مجسمه هابرات جالب بود)

قسمت خوب قضیه رفتن توی آب وبا درساآب بازی کردن بود

رضایت دادن شما ازبیرون اومدن آب هیچی نبود جز اسب سواری 

ازاسب پایین اومدنتون هم مشروط شد با پارک وسر سره وبستنی 

دیگه کم کم هواتاریک شده بود .خیلی خسته شده بودی وکم کم نق خواب رومیدی که تاگفتم آتریساجونم شام

چی میخوادبخوره ؟خواب آلود وخسته یه کمم باناز گفتی پیتزا

اینم پیتزاخورون آتریساجون

وقتی خوب خوردی گفتی مامان سیرشدم بییم خونه ,دیگه فهمیدم که واقعا خسته ای .اماهیچ وقت فراموش

نمیکنم که ازدر پیتزافروشی که داشتیم میومدیم بیرون گفتی مامان بغلم کن.بغلت کردم وازت سوال کردم مامان

جون بهت خوش گذشت :بوسم کردی وگفتی مرسی ,ممنون

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تموم خستگیهای سرکارم وتموم خستگیهای بیرون اومدنم ازتنم رفت ,اصلا

انتظار یهویی بوسیدنت واینطوری تشکرکردنت رونداشتم .میخواستم ازخوشحالی توخیابون به خاطر داشتن همچین

فرشته ای دادبزنم اما چون نمیتونستم غرق بوسه ات کردم 

الانم اصلا خسته نیستم فقط خوشحالم که تونستم خوشحالت کنم .آتریساجون مرسی که هستی .خداجون

مرسی که هست

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان هستیا
31 مرداد 94 9:35
سلام عزیزم روزت مبارک باشه انشالله همیشه خوش باشی گلم واااای عزیزم درکت می کنم وقتی آتریسا بوسیدت و مرسی گفته چه حالی داشتی فداات شم گلم می بوسمت
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.واقعا حس قشنگیه
مامی آتریسا جون
31 مرداد 94 15:54
خوشگلم روزت مبارک آره نفیسه جون خیلی قشنگه وقتی فرشته هامون میگن مرسی می بوسمتون عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
خیلی خیلی .منکه باوجودی که ازسرکارهلاک برگشته بودم وتااون موقع ازشب بااتریساسر وکله زده بودم همه خستگی ام دررفت
مامان الی
1 شهریور 94 1:05
فرشته معصوم و پاک ، عزیزدل خاله ، روزت مبارک . الهی همیشه شاد و سالم باشی .مامان نفیسه تو بهترین مامان دنیایی که با وجود اینهمه مشغله برای آتریسا جون وقت میذاری و تمام توانت رو گذاشتی تا آتریسا همیشه لبخند بزنه .ازت ممنونم . قربون اون پیتزا خوردنش برم. نفیسه جون من که سر غذا خوردن نهال دارم دق میکنم. هنوز غذاش باید نرم باشه.هنوز باید با ماست بخوره. هنوز یه سیب که میخوره آبش رو میگیره و تفالش رو میده بیرون. وقتی یه بچه میبینم که داره کلوچه گاز میزنه اشکم در میاد. دیگه نا امید شدم .تو دعا کن برام
مامان نفیسه
پاسخ
روز نهال جونم هم مبارک.توهم برای نهال جون وقت میزاری الهام جون من دیدم .توهم باوجوداون همه تحصیلات ازخودت وکارت زدی وداری برای نهال جون زحمت میکشی .زیادنگران نباش الهام جون ,یه کم حوصله کن یه کم دیگه بزرگتربشه خوب میشه .آتریسام هنوز که هنوزه لب به میوه نمیزنه نه خودمیوه رومیخوره ونه حتی آب میوه رو.ولی مطمئنم که یه روزی میخوره .خودتوناراحت نکن بزارراحت باشه