، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

مگه میشه....

1394/3/11 11:04
نویسنده : مامان نفیسه
973 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختربانمک وخوشگل من

ازاینکه این روزها انقدراکتیو وپرانرژی می بینمت خوشحالم وخداروشاکرم 

همین الان یهویی دلم برات آب شد ودلم برات خیییییییییییییییییییییییییییییییلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی تنگ شد,اول

به خونه ی مامان جون زنگ زدم وباهات صحبت کردم بعدش هم شروع کردم عکسات رودیدن ,شایدهرکدوم

عکساتوهزارباردیده باشم اما انقدربادیدن هرکدوم ذوق زده میشم وقربون صدقه ات می رم که انگاری دفعه اوله

دارم میبینم ,به قول همکاران محل کار شرکتم میگن هروقت نفیسه نیشش بازمیشه بدونیدداره عکسای

آتریسارومیبینهخندونکآخه مگه میشه همچین شاهزاده ای داشته باشی وبراش ذوق زده نشی !!!زبان

 

آخه مگه میشه این همه شیرین کاری رو وشیرین زبونی روببینی وضعف نکنی !!!بغل

ضعف میکنم وقتی ازمحل کارم که میام می دوی میای میگی مامان سلام 

ضعف میکنم وقتی دارم نمازمیخونم میای کنارم می ایستی ومثل من پچ پچ میکنی ودولا .راست میشی (البته

برای سجده رفتن ازمن سبقت میگیری تامهرمن روبرداری وشروع به خندیدنهای بلند بلند کنی )

ضعف میکنم وقتی عین آدم بزرگا غذامیخوری بعضی وقتا هم میگی گذام داغه بعدخودت شروع میکنی به فوت

کردنبوس

ضعف میکنم  وقتی وارد شهربازی میشی بلند دادمیزنی هورا بچه ها .......انقدراین بچه ها روقشنگ میگی که

کیف میکنم

ضعف میکنم وقتی آخرحرفاتوجمعبندی میکنی مثلا میگی بریم خونه مامان ایران میگم کی اونجا باشه :میگی

:خاله ,دایی ,آقا,شیدا ,شادی,سعید بعدمیگی همه همه خنده

ضعف میکنم وقتی باشروع برنامه فیتیله میگی شروع شد وبادادن انرژی مثبت توهم باهمون حالت دستها

دادمیزنی انرژی مثبت 

ضعف میکنم وقتی محدوده ی خیابونهای مامان جون وخودمون وحتی خیابونی که همیشه برای شما کیک

وشیرینی میخریم روبلدی وبادیدنشون واکنش نشون میدیتعجب

ضعف میکنم برای درگوشی صحبت کردن این روزهاتتعجب

ضعف میکنم برای عصبانیتت که پشت سرهم خدا روصدامیزنیقه قهه

ضعف میکنم برای مواقعی که ناراحتم میکنی وبعدخودت ازمن ناراحت ترمیشی ومیای صورتم روغرق دربوسه

میکنی بوس

ضعف میکنم برای مواقعی که برای عروسکات مامان میشی وباهاشون حرف میزنی وبهشون غذامیدی

ضعف میکنم برای لی لی حوضک خوندنت ,تاب تاب عباسی خوندنت بغل

ضعف میکنم برای وقتی که کیف منو گردنت میکنی ,عینکت رومیزنی وبای بای میکنی ومیگی خدافس(خداحافظ)

ضعف میکنم برای همه ی حرکاتت ,دویدنت,خندیدنت ,راه رفتنت ,شیطنتت........................................

ضعف میکنم وقتی حرفای جدید,کلمه های جدیدروبه زبون میاری ,مثلا دیروز به محض نشستن توی ماشین

میخواستی شیشه ی ماشین روبدی پایین که بابا مرتضی گفت خرابه ,گفتی :درست کن باباتعجب

مثلا دیروز که ازخواب پاشدی به مامان جون گفتی گرسنمه گذا ایخامقه قهه

مثلا آب که میخوری میگی مامان آبش یخه بغل

مثلا بابامرتضی برات چندجفتی دمپایی خریده بود گیج شده بودی تندتند پات میکردی ومگیفتی بابا خریده

,گشنگه(قشنگه)

خلاصه که این روزها باوجودکم خوابیها ,خستگیها وشیطنت های بسیار زیادشما بازم من برات درحال ضعف کردنم 

         ** دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم عشقم**

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان هستیا
11 خرداد 94 12:40
سلام عزیزم خوبی گلم؟فدای نماز خوندنت شم گلم چه عکسای خوشگلی داری عزیزدلم فدای سلام گفتنت واای که شما کوچولوها چقدر خودشیرینی میکنید هستیا هم وقتی شیطنت میکنه و من ازش ناراحت میشم زوودی لباشو غنچه می کنه و میاد رو لبم میزاره و بوس میکنه نفیسه جون آتریسا خوشگل و زرنگ و باهوش رو از طرف من ماچ کن
مامان نفیسه
پاسخ
واقعا بچه ها شیرینی زندگین حتی باوجود سختیاشون.........مرسی گلم ازراه دور می بوسمتون
مامی آتریسا جون
19 خرداد 94 16:37
فدای شیرین زبونی هات بشم من عزیز دلم
مامان نفیسه
پاسخ
هدانکنه عزیزم.روی ماهتون رومی بوسم