، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

گذرعمر

1394/3/1 8:37
نویسنده : مامان نفیسه
694 بازدید
اشتراک گذاری

           سلام عشقم ,سلام  

هفت روزم از فوت مادرجون بابامرتضی گذشت ویااینکه بهتره بگم هفت روز دیگم ازعمرمن وتوگذشت ....وقتی به

گذرعمرفکرمیکنم خسته می شم نمی دونم ازچه چیزیش ؟خسته نه ازخودم !نه ازآنان که دوستم دارن ودوستشان

دارم !نه اززندگی !!!

خسته ازماهیت وجودی خودم ............

ازاینکه35.5سال راازدست دادم...تاهمین چندسال پیش هم نمی دونستم چی میخوام ؟یادم نمیادازکی ؟فقط

میدونم که این اواخربه این فکرمیکنم که چقدرمانده است؟چقدروقت ماندن درکنارتورادارم؟

بچه که بودم فکرمیکردم رفتن فقط درفصل آخرزندگی یعنی پیری اتفاق میوفته اما باچشمان خودم شاهدمرگهای

غیرمنتظره ای بودم که بارفتنشان شکستم!

شایدرفتن آنهاتلنگری بودبرای من تابدانم شایدیکی اراین روزهانوبت من باشد وازآن روز دویدم ودویدم ودویدم ....برای

به حسرت نداشتن چیزهایی که نداشتم گاه آنقدرمبارزه کردم که سهمم اززندگی شدبدست اوردن چیزهایی که

می خواستم.....اما به چه قیمتی!!!!................. 

زمین خوردم اما عقب ننشستم چون کسی به من نمی گفت چقدرزمان مانده است .....

اما مدتیست دوست دارم ازتک تک لحظه های زندگیم لذت ببرم ,ازچیزهای کوچک گرفته تابزرگ..............این

روزهادوست دارم ازعجله برای انجام کارهایم لذت ببرم,ازموسیقی دلخراش بوقهای ماشین دیگران که همسرم به

اونها اعتراض داره ,ازبریز بپاش های فرزندم,ازداشتن ها ونداشتن ها ,ازبودن ها ونبودن ها,ازکمرنگ شدن عاطفه

ومهرومحبت دیگران ,ازچشمهای به ظاهرمهربان دیگران ,ازکم لطفیهای دیگران نسبت به خودم ,ازکم خوابیهای

شبونه ,ازکارزیاد,ازخستگی زندگی ,ازآزارواذیت دیگران ,ازحرف وحدیثهای بیهوده دیگران نسبت به خودم

.........................ازهمه وهمه ,چراکه گاه فکرمیکنم چیزی تا وصالم به خدا نمانده است....فرقی نمی کند 

حالا,فردا ویایکسال وچندین سال دیگر....فقط میدونم انقدراین مدت زمان سریع میگذره که گاه به بودن دراین عالم

شک میکنم .............

پسندها (5)

نظرات (11)

مامان رويا
2 خرداد 94 10:39
خيلي قشنگ بودادم بعضي وقتابايه چيزكوچيك تكون ميخوره منم خيلي وقت بودديگه حوصله ي هيچ كاري رونداشتم ولي واقعابايدزندگي كرداتريساروببوسين
مامان نفیسه
پاسخ
بله واقعا آدم یه وقتایی بایدبه خودش بیاد
زهرا
2 خرداد 94 14:50
براي هر چيزي ادم نبايد روحيه خودش را از دست داد من وقتي به بهشت زهرا ميروم ادمهاي را ميبينم كه انگار عروسي امدند با خودم فكر ميكنم اينها كساني هستند كه از زندگي لذت ميبرند با هرچيزي روحيه خودشان را نميبازند هر چند غمگين هستند ولي به زندگي ووجودشان بيشتر اهميت ميدهند چون يك روزي همه بايد رفت پي بايد با حوصله فراوان بر همه مشكلات كنار امد به نظر من بايد شاد شاد باشيم
مامان امیرعلی گلی
2 خرداد 94 16:36
کاملا باهات موافقم دوست من عمرمون خیلی داره سریع میگذره ان شاالله که همیشه سلامتی و شادی همراهتون باشه
مامان نفیسه
پاسخ
همچنین برای شما درکنار امیرعلی گل
nilia
2 خرداد 94 18:10
سلام دوست نی نی وبلاگیم اگه دوست داری به من در جشواره نی نی طبیعت رای بدی عدد1 رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسی
مامان نفیسه
پاسخ
http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif
مامان هستیا
3 خرداد 94 10:01
خدا مادربزرگ همسرتون رو رحمت کنه منم گاهی اوقات عمیقا که فکر می کنم می بینم همین روزها هستند که عمرمون رو می سازند دلیلی نداره برای فرداهایی که معلوم نیست باشیم یا نه امروزمون رو خراب کنیم زندگی لذت بردن از همین حالیست که در آن زندگی می کنیم و باید از تمام لحظاتمون چه خوب چه بد استفاده کنیم و لذت ببریم
مامان نفیسه
پاسخ
خداهمه ی رفتگان روبیامرزه .مرسی عزیزم.بله واقعا همین طوره
مامی آتریسا جون
3 خرداد 94 10:51
آره نفیسه جون کاملا درست میگی همه چی سریع میگذره..................................
سما مامان فرشته ها
3 خرداد 94 18:17
بله نفيسه جون راس ميگى
zakieh
5 خرداد 94 17:18
بله کاملا باهات موافقم دوست من انشاالله که به خوشي و سلامتي بگذره
خاله الهام
6 خرداد 94 11:25
دوست عزیزم خوش به حالت چون بهترین مامان دنیایی ،چون یه پرنسس زیبا بهت هدیه شده چون با تمام توانت برای گرم نگه داشتن کانون خوانوادت داری تلاش میکنی .میدونم خسته ای و درکت میکنم روزهای خیلی سختی رو گذروندی و حالا آتریسای تپل و خوشگل نتیجه و پاداش اون سختی هاست .خدا بهت قوت بده عزیزم . خواهش میکنم از کارت دست نکش .مقاومت کن . زن با کارش تشخص اجتماعی پیدا میکنه که نیاز روحی بهش داره. اره عزیزم فقط باید لذت برد حتی از خستگی هامون و از تلخی ها. من مطمئن هستم خدا از یه مادر فداکاری مثل تو چشم برنمی داره. همه چیز رو از اون بخواه . دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم .
مامان نفیسه
پاسخ
الهاااااااااااااااااااااااام همیشه توبرای من یه انر ژی مثبتی
مینا
7 خرداد 94 19:13
نفيسه جون واقا متاثر شدم اميدوارم خداي مهربون مادرجون همسريو رحمت كنه ايشالا صدوبيست سال سايه شما و همسرتون بالاسر اتريساي نازم باشه و از تك تك لحظات لذت برين
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی مینای عزیزم
زهرا
10 خرداد 94 7:43
ممنون نفيسه جونم از پيام خصوصيت