، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

بیست وپنج ماهگی آتریساجون

1394/2/20 23:19
نویسنده : مامان نفیسه
915 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام شادونه ی زیبای من ,پرانرژی من ,عزیزمن..............

امروزم میخوام بگم که چقدرررررررررررررررررررررررررررردوستت دارم,,,

                           

           دوستت دارم چون تنهاترین فکرتنهایی منی .............

                 دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی .........

                  دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ...............

          دوستت دارم چون زیباترین خاطره ی زندگی منی ........

            دوستت دارم چون به یک نگاه ,زیباترین عشق منی ..........

دوستت دارم نه ازهوس ,

                                 نه درقفس ,

                                                        تاآخرین نفس ,,,

 

 

                            ماهگیت مبارک عشقمجشن

یه چندروزی میشد که بادوستام میخواستیم قرار بزاریم یه جا همدیگروببینیم ,آخه ازبعدازتولد شما دیگه

همدیگروندیده بودیم .همش میگفتیم امروز ...نه فردا ...نه پس فردا....نگواینها همه بهانه است تابرسیم به روز

بیستم که ماهگردشماست .دوستای من نسبت به شما ارادت خاصی دارن وازاینکه برای هرماهه ماهگرد شما

برنامه ریزی می کنن ازشون سپاسگزارم(اما این یکی رودیگه سورپرایزبود)

تااینکه قرارشد روزیکشنبه 20اردیبهشت ماه خونه ی خاله رزی که خونشون داخل یه باغ قشنگه وپرازدرخت توته به

صرف توت خورون وآش جمع بشیم.

من وشما به خاطرشرایط کاری ام یه کم دیرترازبقیه رفتیم .اما به محض واردشدن دوستان عزیزم باشمع وفشفشه

کیک وآهنگ تولد,تولد ودست وجیغ وهوراکه شماعاشقش هستی ازمون استقبال کردن,اولش یه کم گیج شده بودم

بودم همش داشتم به این فکرمیکردم که تولد کدوم دوستام بوده که من حواسم نبوده اما وقتی متوجه شدم

دوستام حواسشون به ماهگردتوبوده وهمه این برنامه ریزی ها دقیقا توروز ماهگرد توبوده بسیارخوشحال والبته

بسیار شرمنده ی دوستام شدم.می بینی مامان جون چقدردوست خوب خوبه....تمامی دوستان من هم مثل

خودمن کارمندن ,خونه دارن وبچه دار,توریز شرایط وگرفتاریهای تک تکشون هستم اما بازم اونا برای ما ارزش قائل

شدن وحتی چیزی برای ماهگرد توکم نزاشتن .امیدوارم توهم وقتی بزرگ میشی چنین دوستان خوبی همچون

دوستان من دورت باشن .نمی دونم چطوری ازشون تشکرکنم ,ولی ازاینکه یه روز به یادماندنی روتوذهن من ودخترم

به یادگارگذاشتن ممنونم 

بعدازمراسم کیک وکلی بزن وبرقص وجیغ وهورا(چه خوشحالی مابین دوستام میکردی )رفتیم توباغ .مابرای توت

خوردن وآش خوردن شماهم بایه مگس کش افتادی دنبال رادین جون (پسرخاله رزی).انقدربدوبدو کردی وذوق کردی

وخنده های بلندبلند که همه ازصدای خنده هات قربونت می رفتن وازت عکس وفیلم میگرفتن

اینجا دخترم منتظره تا خاله رزی آش روبراش بیاره

 

 اینجا هم بچه ها کلی توت برای خانواده ها جمع کرده بودن که شماداری مشاهده میکنی (تحت هیچ شرایطی

دست ازسر این مگس کش برنداشتیزبان)

بعدشم که متوجه شدی خاله رزی توباغشون دوتا هاپو دارن که من دیگه بیچاره شدم غمناک

البته من ازاول میدونستم اماهمه روسپرده بودم که اگه شما بفمهمی ماهمش باید دنبال سگها باشیم ,این بود که

ازبس بااون مگس کش دنبال رادین بودی ونمی نشستی مجبورشدیم هاپوها روبهت نشون بدیم تایه کم دست

ازسر رادین بنده خدابرداری قه قههاسم یکی ازسگها بن تن ویکی دیگه ازاونابتیس بود که اسم هردوشون رویادگرفتی

وهمراه باخاله رزی صداشون میکردی .تازه وقتیم میخواستیم بیایم خونه همش گریه میکردی وبتیس روصدامیزدی 

زبان

مطمئنم که بهت خیییییییییییییییللللللللللللللللللللللی خوش گذشت ومن این خوش بودن وخوشحالی دوستانم

رامدیون دوستان خوب وعزیزم هستم .ان شااله منم بتونم توتمام خوشیها وخدای نکرده خدای نکرده ناخوشیها

کنارشون باشم .

 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان هستیا
22 اردیبهشت 94 7:47
سلام عزیزم 25 ماهگیت مبارک باشه گلم انشالله که همیشه خوش باشی.فدات شه خاله چه جای باصفایی دست دوستان درد نکنه واقعا دوست خوب خیلی کم پیدا میشه قدرشونو بدونید انشالله که همیشه و در هر حال در کنار هم باشید وای وای آتریسا جون خاله ای از این هاپوها نمی ترسی ؟ من که وحشت دارم بیچاره رادین جون از این مگس کش چی کشیده می بوسمت عسلم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جونم.وای جای شماخالی بود که ببینی آتریسا بااین مگس کش چیکارا که نکرد
مامی آتریسا جون
22 اردیبهشت 94 9:28
فدای خنده ی خوشگلت بشه خاله بیست و پنج ماهگیت مبارک باشه عزیزم نفیسه جون دوست خوب یه نعمته، خوشبختانه دوست های خیلی خوبی دارین که تو این دوره و زمونه که فامیل های درجه یک یادی از آدم نمیکنن، ماهگرد آتریسایی رو یادشون بوده و وقت گذاشتن خوشحالم که خوشحال بودی نازگلم بوووووووووووووس
مامان نفیسه
پاسخ
آره والامن خودمم خیلی سورپرایز شدم .نمی دونم چطوری ازشون تشکرکنم .فقط ازبابت داشتنشون به خودم افتخارمیکنم
زهرا
22 اردیبهشت 94 13:44
بيست وپنج ماهگيت مبارك ئزيزم خاله نفيسه جونم خوشا بحالت همچنين دوستاي دارين اميدوارم كه هميشه در كنار هم خوب خوش باشين قدرشونو بدون دوست كم پيدا ميشه اونم دوستا يي كه پا به پا هدگيه باشن خدانگهدار هموتن باشه
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.واقعا دوست خوب یه وقتهایی ازفامیل بهتره .منم به خودم می بالم که چنین دوستانی کنارم هستند
سما مامان فرشته ها
23 اردیبهشت 94 14:27
واى واى چه خنده هايى25ماهگيت مبااااااااااااااااااااركه عزيز خاله قربونت بره خالهلپاشو بووووووووووووس راستى عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان نفیسه
پاسخ
خدانکنه عزیزم.مرسی ازلطفت .چشم
zakieh
23 اردیبهشت 94 15:11
سلام گلم بيست وپنج ماهگيت مبارككككككك
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
نیکتا
25 اردیبهشت 94 16:17
25 ماهگیت مبارک عزیزم امیدوارم 250000000000000ساله بشیخاله ممنون وقتی که نبودم تنهام نگذاشتید
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی گلم
زهرا
27 اردیبهشت 94 13:29
مرسي ئزيزم از اينكه با مامان هيستا تماس گرفتي انشالله زود تر هيستا خوب بشه اميدوارم دوست خوبي براي هم باشيم
مامان نفیسه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.ان شااله
زهرا
30 اردیبهشت 94 8:36
سلام خاله جونم هر روزميام ميبينمت چشام روشن ميشه وبرات دعا ميكنم