، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

مهمونی خاله گیتا

1394/1/28 23:52
نویسنده : مامان نفیسه
796 بازدید
اشتراک گذاری

چه دلنشین است صبحگاه جمعه ای که تو لبخندمی زنی وباموسیقی نگاهت مهربانی رابدرقه میکنی .امیدوارم

همیشه اززمین وزمان برایت خوشبختی بباردونیروی عظیم عشق همیشه برای بهترزندگی کردن همراهت

باشد....روزی پرازلبخندومهربانی برایت آرزومندم.بوسبغلبوس

سلام عزیزم .صبح قشنگت بخیر.امروز جمعه 28فروردین ماهه .خاله گیتا ازهفته قبل ماروبرای امروز نهار باغ یکی

ازدوستانش درروستاهای خوش آب وهوای کاشان (مرق)دعوت کرده .ماهم باکمال میل پذیرفتیم درصورتیکه مطمئن

بودم باوجودشیطنت های شما توفضای باز زیادبه من خوش نخواهدگذشت امااون چیزی که خیلی مهمه کنارشما

بودن وخانواده ی عزیزمه که همه سختیهاشو برام آسونه آسون میکنه چشمکبه دلیل اینکه روزهای دیگه شما صبح

زودازخواب بیدارمیشی ترجیح دادم روز جمعه ای صبح زود نریم ویه کم هم من وهم شما صبح بیشتربخوابیم.برای

همینم بود که همه بامن موافقت کردن وقرارشدهمگی ساعت 10 صبح حرکت کنیم .به غیرازخانواده ما ودایی

احسان ومامان جون وآقا دوتا خانواده ازدوستای شمالی خاله گیتا هم دعوت بودن که باوجود نی نی هایی که

داشتن بیشتر به شماخوش گذشتزیباازخوشحالی اینکه همه دورهم هستیم مدام درحال ذوق کردن بودی

.همش آقاجون روتشویق میکردی به تندرانندگی کردن تا ازکنارماشین دایی احسان ردبشیم وتوبتونی باشادی

وشیدا بای بای کنی خندهوقتی رسیدیم ازخوشحالی ناهوا میدویدی ومی خندیدی وبدوبدو میکردی وهمه روهم

دعوت به بدو بدو دنبال خودت میکردی .منم که همش به دنبالت تامبادا بخوری زمین خندونک

کارم وقتی سخت ترشد

که متوجه شدی باغ بغلی اسب وببعی ومرغ وخروس والاغ و...داره خستهوای ازبس رفتیم واومدیم دیگه کچل

شدم .حالا بازخداروشکر همه کمکم بودن .جالب اینه که همه ازاین رفت وآمد خسته شده بودن الا تومتنظرازصبح

تاغروب اگه بگم یه دقیقه ننشستی شایدباورت نشه حتی نهارتم دنبالت دویدم وبهت دادمسوتخیلی خسته

شدم اما ازاینکه میدیدم انقدرخوشحالی یه سره قربون صدقه ات میرفتم اونجا اسم نی نی دوست خاله گیتا که

سینا بود رویادگرفتی ومدام سینا سینا میکردی .تازه اسم خودتم یادگرفتی (وقتی بهت میگفتم کی میخوادبره

ببعی ببینه بلندمیگفتی :آتیسا)منم برام تازگی داشت همش تکرارمیکردم .اسم منم بلدشدی .همش بلندبلند

دادمیزدی مامان نیسه ...مامان نیسه (نفیسه)الهی دورت بگردمبوسخلاصه باغ به این قشنگی که دورتادورش گل

ودرخت وشکوفه وآب و...بود باخوردن چای سماورذغالی وبرنج باهیزم به سبک سنتی وجوجه رو آتیش وانواع رقص

های شمالی وایرانی دوستای خاله گیتاحتیباشیطنت های شما عالی بود وخییییییییییییییییییییییییییییییییلی

بهمون خوش گذشت .

نهاروبیارید دیگه وگرنه من ازسرجام بلندمیشم ها

آتریسادرحال خوردن چاغاله بادوم

ازهمه مهمتراینکهخداروهزارمرتبه هزارمرتبه شکر با وجود پستی وبلندیا وبدوبدوکردنهایی که

اجازه نمیدادی من دستت روبگیرمبرات اتفاقی نیوفتادوباخوشی وخوشحالی عازم خونه شدیم.خاله گیتا وسعید

جونم مرسی ازبابت همه چی.همه چی عالی .خیلی بهمون خوش گذشت.تازه خاله گیتا یادت باشه قول دادی

بازم مارواینجا بیاری ها !!!زبان

اتریسادرحال رقص ودست وهورا

اینجا داری میگی برم بازی بچه هاروخراب کنم قه قهه

خیییییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللی خوش گذشششششششششششششششت

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان فاطمه
2 اردیبهشت 94 11:02
salam ..mamnooooooonam k b ma sar zadi khanoomi omidvaram hamishe shad bashid
مامان هستیا
3 اردیبهشت 94 9:19
به به عجب مهمونیی معلومه حسابی بهت خوش گذشته گلم انشالله همیشه خوش باشی نفیسه جون منم وقتی با هستیا بیرونم مدام باید دنبالش بدوم انقدر خسته میشم که دیگه نه نای حرف زدن واسم میمونه نه نای راه رفتن ولی اصلا انگار نه انگار خودش خسته که نمیشه
مامان نفیسه
پاسخ
جای شما وهستیاجونم بسیارخالی.واقعا بچه های الان پرانرژی اند واکتیوین
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 10:52
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.چشم من باافتخارشمارولینک میکنم
مینا
5 اردیبهشت 94 19:25
اي جووووووونم چ باغ باصفايي چ اتريساي نااااااااااازي ايشالا هميشه به گردشو شادي و تفريح نفيسه ي عزيزم
مامان نفیسه
پاسخ
جاتون بسیارخالی.مرسی عزیزم
مامی آتریسا جون
6 اردیبهشت 94 15:32
عزیز دل خاله همیشه شاد باشی و کیف کنی گلم دوستت دارم عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی .ان شااله شادی توهمه ی خونه هاباشه.منم شماروخیلی دوست دارم
محبوبه
19 اردیبهشت 94 15:19
هلاک این عکس آخریتم اتریسا معلومه بهت خوش گذشته دست خاله گیتا درد نکنه که تو رو این همه شاد کرده
مامان نفیسه
پاسخ
خیلی بهمون خوش گذشت .جای شمابسیارخالی