، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

عکسهای آتلیه

1394/2/2 14:40
نویسنده : مامان نفیسه
897 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترشیطون بلای من .وای وای گفتم شیطون .واققققققققققققققعا تازگیا شیطون بودی ,شیطون ترشدی

.یه وقتهایی شیطنتهات کلافه کننده است .جالب اینه که هرکاربدی هست ومن وبابامرتضی روش حساسیم دست

میزاری رونقطه ضعفمون ودقیقا همون کارومیکنی .وجالب تراینه که وقتی لج ما درمیاد بایه ادا وشکلک های خاصی

میخندی ومیدوی ,انگارمیدونی اون کاربده والان صدای ما درمیادها !!!اما ازقصد انجام میدی !!!

خلاصه که این روزها باوجود مشغلات کاری زیادشرکت من کلافه میام خونه وباهم سروکله میزنیم ها بغل

آخه یکی نیست بگه دخترواین همه شیطنت تعجبواقعا بعضی وقتا من وبابا مرتضی میگیم چطورفکرت میرسه بعضی

کارهاروانجام بدی تعجبیه کارهایی میکنی که گیج میشیم وخندمون میگیره اما ازانجام دادنش واقعا ناراحتغمگین

هنوزم که هنوزه ظرفهای کابینتای من ازدست تودرامان نیستن .تو ریخت وپاش وکثیف کاری استادی خندونکمنم چون

آدم حساسی تومرتب بودن خونه هستم خیلی اذیت میشم وزود به وزود باهم دعوامون میشهخندونکامروزسر سفره

که غذامیخوری گفتی سبزی (یعنی باغذات بهت سبزی بدم ).یه فیلم ازمهران مدیری داره پخش میشه به اسم

حاشیه که موقع پخشش میشینی ونگاه میکنی وقتی تموم شد وتیتراژپایانی اش میاد دست میزنی ومیگی

تموم شد(منم که قربونت میرم )...

یه چندروزیه وقتی عصبانی میشی توشدت عصبانیتت میگی :خدا خدا خدا (من اون موقع می میرم ازخنده)

کلمه ی بسه دیگه رو یادگرفتی .کلمه ی مرسی ,ممنون رایادگرفتی البته به ممنون میگی م مونخندهبه

نمازخوندندنت الله اکبر وقنوت هم اضافه شده وکلی پچ پچی که جزقربون ,صدقه ات رفتن چیز دیگه ای رودربرنداره...

خلاصه اینکه تقریبا هرچی ماتکرارکنیم دست وپاشکسته تکرار میکنی .وماهم کلی قربونت میریمبغل

اما امروز بابا مرتضی که ازسرکاراومددست پراومد وعکسهایی که آتلیه گرفته بودیم آماده شده بود کلی بادیدن

عکسات قربونت رفتم وذوق کردم .

قررررررررررررررررررررررررررررربونت بررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم عزیز خوشگلللللللللللللللم 

من یه چندتاییش روگلچین برات میزارم

قربون اون خنده ات برم .ان شااله همیشه لبخند ازلبات کم نیاد

البته برای تولدت هم بردمت آتلیه که هنوزعکسای تولدت آماده نشده ,اونم دراولین وقتی که آماده بشه برات میزارم.

توروبه همان خدایی می سپارم که ازمن چون تویی ساخت وازتو چون من 

خیلی دوست دارم عروسک خوشگلم

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (16)

مینا
5 اردیبهشت 94 19:20
اي جوووووووووونم قربونت بشم من عروسك ناززززززززم
مامان هستیا
6 اردیبهشت 94 7:30
عکسات خیلی خوشگلن عزیزم
مامی آتریسا جون
6 اردیبهشت 94 15:30
سلام نفیسه جون، چه عکس های قشنگی فدات بشه خاله ببخشید که اینقدر دیر اومدم، اصلا وقت نمیشد، معذرت
مامان نفیسه
پاسخ
اختیاردارید.خسته نباشی عزیزم.بله خاله پدرمن دراومدم بابت این چندتاعکس
مامان رويا
8 اردیبهشت 94 10:36
چه دختربانمك ونازي خداحفظش كنه
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله الهام
8 اردیبهشت 94 10:57
الههههههههههههههههی من قربون خودت و تپلی هات و اون ناز و ادات .من هر چی قربون صدقت برم سیر نمیشم عشقم .مامان نفیسه جون اسپند یادت نره. راستی عذر زحمات .بابت همه چی ممنون دوست خوبم
مامان نفیسه
پاسخ
خدانکنه الهام جون .کاری نکردم مایه خجالتتازه باشیطنت های آتریساشرمنده هم شدم
زهرا
8 اردیبهشت 94 14:25
الهي خاله قربونت بره ئزيزم چقدر ناز وادا داري جگرطلا خدا شما رو براي مامان وبابابت نگهداره وسايه هردورا بالاي سرش باشه ئزيز خاله
مامان نفیسه
پاسخ
خدانکنه عزیزم.مرسی ازلطفتون
خاله نسرین
9 اردیبهشت 94 7:55
قربون دخترطلای خوشگلمون برم.وای وای نازواداشوقربون
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله
خاله مریم
9 اردیبهشت 94 7:56
آتریساجون عکسات خوشگل نشدن خودت خوشگلی .جیگرتودخترطلا
خاله زهره
9 اردیبهشت 94 7:57
نازواداتوقربون خاله ای .ماه بودی ماهترشدی .واااااااااااااااااااااااااااااااااای عکس لختیاش خیلی باحال شده .مامان نفیسه براش اسفنددودکن
مامان نفیسه
پاسخ
چشم حتما
خاله فائزه
9 اردیبهشت 94 7:59
خیلی وقت بودمنتظر عکسات بودیم خاله ای اما نه این مدلی .آخه واقعا عکسات خوشگلن.البته خودت خوشگلی که عکساتم خوشگل شدن ها
خاله طیبه
9 اردیبهشت 94 8:00
هزارماشااله .لاحول ولاقوه الا به الله .چشم نخوری خاله جونی .خوشگلم .بانمکم
مامان نفیسه
پاسخ
نه خاله ای
خاله آسیه
9 اردیبهشت 94 8:01
عززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم.خیلی بادیدن عکسات ذوق زده شدم .ان شااله همیشه سالم وسلامت باشی
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جونم
خاله گیتا
9 اردیبهشت 94 12:56
من که از دیدن عکسات سیر نمی شم خاله جون روزی بیشتر از 20 بار میبینم و قربون صدقه ات میرم فدای اون خاله گفتنت بشم تو را به خدای بزرگ میسپارم از چشم بد دور باشی عزیز دلم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جون عزیزم
نیکتا
10 اردیبهشت 94 9:18
ایییییییییییی جونم خیلی خانوم شدی اتریسا جون ...... راستی من لینکتون کردم ، لطفا شما هم بکنید
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.چشم باافتخارلینک شدید
زهرا
13 اردیبهشت 94 13:11
اخه بعضي از لباسها ومكانها من توي تهران نديدم وپيدا نكردم بخاطر اون پرسيدم ئزيز م
مجبوبه
19 اردیبهشت 94 15:17
این دختر چرا لخته، ممه ها شود جمع کن ای خدااااا این دختر خوشگل را برای ما حفظ کن
مامان نفیسه
پاسخ
عکس لختی قشنگه دیگه خاله جونم آمین