، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

مهمونی درمهمونی

1393/11/1 22:58
نویسنده : مامان نفیسه
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.این روزاخوبی .خوشی ,سلامتی (الحمدااله)

یه چندهفته ای میشه که خاله سپیده (یکی ازدوستان خوبم)ازاهوازبادخترگلش باران جون اومدن کاشان

,مادوستام که دنبال یه همچین بهانه هایی برای دورهم جمع شدن هستیم.هرهفته بادوستام دورهم جمع

شدیم وهم به ماخیلی خوش گذشته هم به شما....

ازاونجایی که بچه ها روخیلی دوست داری تویه همچین جمعایی من یه کم اذیت میشم .چون شما دوست داری

همش به بچه هاچسبیده باشی وبغلشون کنی ومحکم بچلونیشون....

باران جون که تازه پنج ماهشه وخیلی برای بغل کردنش کوچولویی ,ازنظرتوهم اون مثل یه عروسکه ودرست مثل

عروسکات باهاش رفتارمیکنی ....وای بابغل کردنش من بیچاره میشم تااونوازلای دست وپات بیرونش بکشم......

رادین جون ومحیاجونم ,تقریبا هم سن وسال هم هستند اما باوجودی که توازشون کوچولوتری اما توبازی کردن

توبهشون خط میدی .

میمونه درساجون که تقریبا باشما هم سن وسال هست درساجون 50روز ازشماکوچیکتره ....همش دوست داری

محکم بغلش کنی وفشارش بدی ..اونقدرفشارکه بالاخره صدای بنده خدارودرمیاری ....

اینه که من همش تومهمونیا به جای بیشتربودن بادوستام حواسم به شماست تااذیت نکنی ودرضمن اذیت

نشی ....ولی درکل درکناردوستان هم به من خوش میگذره ,هم به شما....

دوستام خیلی دوستای خوبی هستند.بادرکنارشون بودن احساس خوشی میکنم ,یه جمع خوب ودوست

داشتنی بااخلاقای یه جور,عین هم .... همیشه همه تابع جمعند وهیچ کس سازمخالفی نمی زنه ..به خاطر

همینم ازکنارشون بودن لذت میبرم وزودزود دوست دارم ببینمشون ....آرزو میکنم هروقت بزرگ شدی توهم مثل من

دوستای خوبی درکنارت باشن .آخه دوست خوب ازهمه چیز بهتره وصدالبته که توزندگی هرنفرنقش بسیار مهمی

دارن....

هفته ی گذشته خونه خاله سمیه بودیم که بسیاربسیار بهمون خوش گذشت وکلی غذاهای خوشمزه خوشمزه

درست کرده بود,ازابین غذاهاش شما ازلازانیای مرغش بسیاراستقبال کردی وخوب خوردی .این هفته هم خونه

خاله هدیه بودیم ودوباره خیلی بهمون خوش گذشت .خاله هدیه ام برای غذاخیلی زحمت کشیده بود اماازبین

غذاهاش شماازسمبوسه اش استقبال کردی وخوب خوردی ....(اصلاکلا این تیپ غذاهارو مثل سمبوسه

,سالاداولویه ,ساندویچ مرغ وقارچ ,لازانیا و....روبهتردوست داری ومیخوری )

الانم که یه چندروزی میشه دوستای گل خانوادگیمون ازمشهدمهمون مامان جون هستند.ازاونجایی که دوست

داری دورت شلوغ باشه حسابی داره بهت خوش میگذره وکمترتوخونه ی مامان جون حوصله ات سرمی ره....

اسم عمومجیدروبلدشدی ومدام داری عمومجید عمومجید میکنی ...کلمه ی بازی روبلدشدی وهمش میگی ایا

بازی ....تاب تاب عباسی روموقع سوارشدن تابت قشنگ میخونی ومن لذت میبرم...یه وقتایی هم

عروسکاتوسوارتابت میکنی وبراشون تاب تاب میخونی.....برای عروسکت لالایی میخونی ووقتی خوابید باانگشتت

میگی هیس ,خوابه...بعدشم میری براش پتومیاری ومیندازی روش ....پتورومیگی :پ 

قلبون دخمل شلوغ وجیغ جیغوم

عکسای خونه ی خاله هدیه -

لباسی که عمورضا ازچین برات سوغات آورده بود

دوستان اتریسا

پسندها (5)

نظرات (13)

مامان هستیا
5 بهمن 93 12:25
سلام گلم لباست مبارک باشه عزیزم.خیلی بهت میاد خوشگلم .دست عمو جونت هم درد نکنه.انشالله همیشه خوش باشید و جمعتون جمع باشه
مامان نفیسه
پاسخ
همچنین شما درکنارهستیاجونم
غزاله
5 بهمن 93 12:33
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش و تولدش نزدیکه.میشه شما هم چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط چون وبم مشکل پیداکرده لینک کامنت های پست رو براتون گذاشتم ممنونم
مامان نفیسه
پاسخ
نظرم روگذاشتم عزیزم
مامانی
5 بهمن 93 16:45
ای جانم به این دخمل خوشکل و ناز خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس نی نی سایت شرکت کرده نزدیک 50 تا رقیب داره اگه دوست داشتی بهش رای بده اینم لینکش ممنون http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مامان نفیسه
پاسخ
چشم حتما
مامان صفورا
6 بهمن 93 2:13
عزیزم مبارکت باشه دست عمویی درد نکنه خیلی زرد بهت میاد
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامی آتریسا جون
6 بهمن 93 9:48
فدای موهای خوشگلت بشه خاله که اینقدر نانازی شدی خوشگلم عزیزم همیشه به شادی و خوشی و سلامتی با هم باشین الهـــــــــــی نفیسه جونم، یه شباهته دیگه!!! شب ها تو خواب وقتی آتریسایی میگه جیش و میبرمش دستشویی، وقتی کارش تموم میشه در رو میبندم انگشت اشاره ی خوشگلش و میاره کنار بینیش و میگه هییییییییییس، بابایی هییییییییس ( آخه شب اول من گفتم بابا خوابه هیس) فدای سمبوسه خوردنت بشه خاله، عزیزم من سمبوسه دوست دارم، اگه به هم نزدیک بودیم همیشه واست درست میکردن جیگری خاله می بوسمت عزیزم
مامان نفیسه
پاسخ
خدانکنه عزیزم.ان شااله شماهم درکنارآتریساجون روزهای خوب وخوشی روداشته باشید.ازاینکه رفتارهای آتریساهامون بهم شبیه اند ذوق زده ام ولی من سمبوسه تاحالادرست نکردم .مرسی عزیزم ازلطفت
مامان مینای آرتین
7 بهمن 93 13:28
آتریسا جون همه جوره خوشگلی عزیزم. وقتی که دختر کوچولوی توپولی ناز ایرانی هستی معرکه ای عزیزکم وقتی هم طلا خانم چینی هستی فوق العاده نازنینم....بووووس برای آتریسای خوشگلم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی آتریسا جون
7 بهمن 93 17:06
سلام عزیزم خوبی نفیسه جون وقتی کامنتتون رو خوندم یه لحظه موندم اصلا، آخه عزیزم شما کلی روحیه به من دادی و منم توکل کردم و پروسه ی پوشکش رو شروع کردم،... ولی اصلا نگران نشو، نفیسه جون تو کتابی خوندم که وقتی نی نی هامون رو میخوایم از شیر و پوشک بگیریم باید محیط کاملا آروم و بدون هیچ دغدغه ی فکری باشه که متاسفانه اون اتفاقا نذاشت که واسه آتریسایی همه حواست و بذاری واسه همین عزیزم اصلا ناراحت نشو... بذار یه کوچولو بگذره و یه وقت لج نکنه... دوباره شروع کن ولی اگه شروع کردی دیگه اصلا ولش نکن تا تهش برو؛ حتی پوشک شب و هم باید بگیری عزیزم تا عادت کنه که هیچوقت نباید پوشک بشه... راستی نفیسه جون اگه الان داری از شیر میگیری باید یکی دو ماهی واسه پوشک دست نگه داری؛ آخه میکن فاصله باشه بینش بهتره؛ من پوشک آتریسایی رو 18 ما هه بود شروع کردم و شیرش هم 20 ماهگی... عزیزم خیلی حرف زدم فقط اصلا استرس نگیری ها مطمئنم خیلی خوب موفق میشی عزیزم آتریسایی جونمم ببوس حتما
مامان نفیسه
پاسخ
ازاینکه همچین دوست خوبی همچون شمادارم بسیارخوشحالم .ازبابت دلگرمیت ممنونم .اتریسای گلم روخیلی ببوس
خاله الهام،مامان نهال
8 بهمن 93 1:15
سلااااااااااااااام جیگر طلایی.وای چقدر لباست خوشگله خاله جون چقدر هم بهت میاد.همیشه به شادی و خوشی باشید.ای کاش پیشتون بودم منم مهمونی میگرفتم برات غذاهای خوشمزه درست میکردم تو میخوردی و منم تو رو میخوردم عززززززززززززززززززززیزم .بوس بوس بوس
مامان نفیسه
پاسخ
آره خاله جونم جای شما خیلی پیشمون خالیه .اگه اینجابودی لااقل بیشترهمدیگرومی دیدیم
همکارمامان
9 بهمن 93 12:01
سلام عزیزم.خوبی ؟مااینجا همیشه جویای احوالپرسیت وشیرین کاریات هستیم .ماهمگی عاشقتیم کوپولی خوشگل
مامان نفیسه
پاسخ
ازهمه ی دوستانم سپاسگزارم
آتـریســا جون
11 بهمن 93 15:29
عزیزم چقدر ناز شدی تو گل دخملی ، فدای اون چشمای نازت چه سوغاتی خوشملی ، دست عمو رضا درد نکنه خیلی بهت میاد آتریسا جونم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف دارید
مینا
11 بهمن 93 15:36
سلام عزيزم چطوري؟ هميشه به مهمونيو خوش گذروني دوست خوبم اي جونم قبون اين خانوم خوشگله بشم ك روز ب روز جيگرتر ميشه عاشق شيطنت چشماشم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم .شماچطورید؟مرسی خاله شمانسبت به اتریسای من خیلی لطف دارید
زهرا
8 اسفند 93 10:36
خیلی جیگر بود خدا حفظش کنه
زهرا
9 اردیبهشت 94 16:08
الهي خاله قربونت بره ئزيزم چقدر ماه شدي ئزيزم با اون لباساي خوشگلت ماشالله هزار ماشالله [[ماچ[ماچماچ][ماچماچ][ماچ[ماچ[[ماچ[ماچماچ][ماچماچ][ماچ[ماچ[[ماچ[ماچماچ][ماچماچ][ماچ[ماچ[[ماچماچ][ماچ[ماچ[[ماچ[ماچماچ][ماچ[ماچماچ][ماچ
مامان نفیسه
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه خاله جونی