، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

سال نومیلادی (2015)مبارک

1393/10/12 13:44
نویسنده : مامان نفیسه
842 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم:

باخودهرروزعهدببند که ,درتلاش باشی تا به چشمانت بیاموزی که فقط زیبایی های زندگی ارزش دیدن

دارد.....وباخودتکرارکن که یادت باشد,هرآن ممکن است شبی فرارسدکه آنچنان آرام گیری که دیدارصبحی

دیگربرایت ممکن نگردد....

پس هرگزبه امیدفردامحبت هایت راذخیره نکن وبااین عهدبه خودت جسارت بده وبه عزیزانت بگوکه :دوستشان

داری وازاینکه درکنارت هستندخوشحالی....

هرروزشکرگذارخدای مهربانت باش وبگو:

ای بهترین قابل ستایش........

امروزهم ازخواب برخاستم ودیدم میزان سلامتی ام بیشترازکسالتم است .خوشبخترازمیلیونها نفردیگری هستم

که درشرایط سخت زندگی میکنند,ازاینکه هیچ چیزامنیت وآرامشت راتهدیدنمی کند,ازاینکه دردوگرسنگی ای

احساس نمی کنی ,ازاینکه خوراکی برای طعام ,پوشاکی برای بدن,جایی برای خواب ,آبی برای نوشیدن

,مادروپدری برای عشق ورزیدن ,لذتی برای عمر,عمری برای زندگی ,زیستنی برای تجربه ,تجربه ای برای پیروزی

,موفقیتی برای افتخار,افتخاری برای بالندگی,بالندگی برای دوست داشتن,دوست داشتنی برای ایمان ,ایمانی

برای سپاس و................................................داری ,شکرگزارباش.

سپاسی برای تو........

 مگرمی شودشکرنگفت وچیزی کم داشت ,نداشته هایت رابه حساب این همه داشته بگذاروبگو:خدایاسپاس

وشکرچراکه به راستی کسی که اورانداردچه داردواوکه توراداردچه کم دارد؟؟؟؟

بگو:خدایاسپاس ازاین همه نعمت ......

سلام عزیزترینم.

ازسلامتیت شکرگزارم وخوشحال 

سال نومیلادیت مبارک ,برای کریسمست کلی برنامه ریزی لباس وآتلیه و....کرده بودم که بافوت دایی عزیزم همه

ی برنامه هامون بهم ریخت وپارچه ای که برای لباست خریده بودم همونطوری موند.ان شااله بازم سلامتی باشه

عزیزم.....

کریسمس میتونه خیلی چیزاباشه ,یامیتونه چیزخاصی هم نباشه !برای توهراسباب بازی جدیدی میتونه لذت

آورباشه وبرای من کریسمش یعنی هرلحظه دیدن تو...

لحظه های هستی من ازتوپرشده ...درتمام روز,درتمام شب,درتمام هفته ,درتمام ماه ودرتمام سالی که گذشت...

                                              

دخترم 

خورشیدهرروزصبح ,به خاطرزنده بودن من وتوطلوع میکند!هرگزمنتظر**فردای خیالی **نباش .سهمت رااز**شادی

زندگی**همین امروزبگیر

فراموش نکن **مقصد**همیشه جایی درانتهای مسیرنیست!**مقصد**لذت بردن ازقدمهاییست که برمی داریم

 دخترم :

کریسمس نه یه زمانه ونه یه فصل ,بلکه یه یادبوده ...درواقع گرامی داشتن صلح وحسن نیت,رحیم وبخشنده بودن 

دخترم تغییرفصلت مبارک

 

آرزویم برایت همیشه خنده ست.مگرآرزوی کمی ست خنده برلبان زیبای تو....

                                 نازنینم:سال 2015میلادی ات مبارک

پسندها (5)

نظرات (11)

م.ن
14 دی 93 10:14
سلام.ایشالا خدا براتون نگهش داره
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف دارید
مامان هستیا
15 دی 93 8:33
کریسمس مبارک عزیزم. انشالله همیشه خوش باشی
مامان نفیسه
پاسخ
شادابی وخوشی روبرای همه ی دوستانم آرزومندم.هستیاجونمو ببوس
امین
15 دی 93 10:30
سلام چه بچه نازی.ماشالا خدا نگهش داره براتون ایشالا
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی .لطف دارید
مامان امیرعلی گلی
15 دی 93 15:58
چه زیبا نوشتی دوستم کریسمس مبارک
مامان نفیسه
پاسخ
سال نومبلادی شماهم مبارک
مامی آتریسا جون
15 دی 93 17:09
عزیز دلم سال خوبی رو واستون آرزو میکنم کریسمس مبـــــــــــارک نفیسه جون عکس های خیلی خوشگلی گذاشتی؛ دستت درد نکنه گلم دست به قلم زیبایی داری، کیف میکنم وقتی میخونم می بوسمتون
مامان نفیسه
پاسخ
منم برای شماوآتریساجونم سال خوبی روآرزومندم.لطف داری عزیزم.منم روی ماهتون رومی بوسم
خاله الهام
16 دی 93 12:14
کریسمسس مبارک.وای چه عکس های خوشگلی.یه حس خوب به آدم دست میده.قربون خوشگل خودم برم که مثل یه جواهر وسط اون قابها میدرخشه.سال میلادی خوبی داشته باشی دوست خوبم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جونم .شمابسیاربه مالطف داری .دلمون براتون تنگ شده
مامان آنیسا
17 دی 93 10:41
سال نو میلادی مبارک عزیزم عکسات خیلی ناناز شده خوشکلم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم.هزارتابوس به شماوآنیسای ناز
مامان پریسا و بابا مهرداد
17 دی 93 10:52
چه عکسای خوشملی آتریسا جون مرسی عزیزم که بهم سر زدی و برام دعا کردی
مامان نفیسه
پاسخ
من همیشه به یادتون هستم .ان شااله به زودی عکسای خوشگل نی نی شماروببینیم
مامی آتریسا جون
21 دی 93 9:18
سلام نفیسه جون فکر کنم کامنتم نرسیده عزیزم واسه از شیر گرفتن آتریسایی نوشته بودم... نه آتریسای منم با میوه خیلی جور نیست، شیر پاستوریزه هم زیاد نمیخوره؛ فقط ماست و دوغ و دنت میخوره حالا مهم نیست که چی بخورن فقط باید یکی از خانواده های شیر باشه بخورن، خیلی سخت نگیریم بهتره، به خاطر بدغذایی آتریسا ، داداشم گفت که دیگه شیر مادر بسه باید قطع بشه... حالا خورد خورد شروع کن، ولی به نظر من نذاری خیلی بزرگتر ه بهتره چون ماشالله هزار ماشالله باهوشم هستن سخت تر میشه... می بوسمتون
مامان نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم.شماوآتریساجونم خوبید؟خداروشکر.بله حق باشماست .خودمم خیلی دلم میخوادازیه جایی شروع کنم ولی نمی دونم چراجرات نمی کنم .برامون دعاکن.مرسی که به فکرمایی ....
مــامـــان نســا
24 دی 93 23:22
عکسات خیلی ناز شده خوشگل خاله خوشحال میشم به وب ماهم سربزنید منتظر یم
سما مامان مرسانا و ارشيا
25 دی 93 8:58
سلام عزيزم خوبيد؟. آتريسايى خوبه؟؟؟؟. گلم مطلب گذاشتم اگه بياى و نظر بذارى خوشحال ميشم بووووووووووووووس واسه آتريسايى
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم .چشم حتما بهتون سرمیزنم