، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

آزمایش تیروئیدوزردی

1392/1/25 8:51
نویسنده : مامان نفیسه
603 بازدید
اشتراک گذاری

""""""""""مهربونم ,نازنینم,بهترینم,عشقم,امیدم,جونم,باتوام ....باتوای دنیای من"""""""""""

میخوام لحظه هاروباتوبگذرونم,تمام لحظه هایی که حالادارم ونمی دونم چندسال,چندماه,چندهفته

یاچندروزدیگه می تونم وفرصت دارم باتوباشم یانه ؟؟؟؟

ارزش این لحظه هاراباهیچ چیزدیگه نمی تونم برابربدونم ,می خوام توتمام لحظه هایی که میتونیم

داشته باشیم باتوباشم ....کنارت,همراهت,هم قدم وهم نفس بانفس کشیدنت....

میخوام تامیتونم صدای قلب کوچیک ومهربونت رابشنوم وتامی تونم نفسهاتوبشمرم وحفظ کنم

چراکه برای شنیدن صدای قلبت وشمردن نفسهات انتظارکشیدم

میخوام ضربان قلبت رابلندبلندبشمرم تاوقتی نیستی ارحفظ بشمرم وثانیه هاروباتوتنظیم کنم

کنارم بمان تازنده بمانم وبامن باش تادووم بیارم

مراقب چشمات باش تاامیدواربمونم ومراقب قلبت باش تازنده بمونم ,مراقبم باش تاکنارت بمونم

وهزارمرتبه بگم بگم بگم بگم که """""دوستت دارم     دوستت دارم  """""    تاهرزمان که زنده باشم

سلام دوردونه زیبای من.امروزروزپنجمی که درکنارهم کیف می کنیم ولی امروزروزناراحت کننده ای

بودچراکه بایدشمارابرای آزمایش تیروئیدوزردی به بیمارستان می بردیم وازپاهای کوچولوی شماخون

می گرفتند

باخاله فاطی وبابامرتضی به بیمارستان رفتیم وبعدازآزمایش تیروئیدوزردی متوجه شدیم که

شمازردی دارید بابامرتضای شمام که این روزاهمه چیزش شده آتریسا اجازه ندادشمارابیمارستان

بستری کنیم گفت براش دستگاه می گیرم تاتوخونه درمان بشی ,

شب دستگاه روگرفتیم وآماده شدیم تاشماراداخل دستگاه بگذاریم امیدوارم هرچه زودترخوب

وسلامت بشی عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)