، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

سومین مرواریدهمزمان بااولین باریدن برف

1392/10/11 23:22
نویسنده : مامان نفیسه
600 بازدید
اشتراک گذاری

اجازه هست که عشقتوتوکوچه هادادبزنم؟

                                           روپشت بوم خونه هااسم توفریادبزنم؟

اجازه هست که هرنفس ترانه بارونت کنم ؟

                                         مه وستاره روبازم فدای چشمونت کنم؟

اجازه هست که خنده هات قلبموازجابکنه؟

                                           بهت بگم عاشقتم دوستت دارم یه عالمه

اجازه هست نگاهتوتوخاطرم قاب بکنم ؟

                                   چشمی که بدخواهمونه ,به خاطرت خواب بکنم؟

اجازه ؟فریادبزنم توقلبمی تابه ابد

                                            بدون اگه رسوابشم به خاطت خوبه نه بد

اجازه هست دریابشم کویروپیمونه کنم ؟

                                                توصدف دلم بشی ,من تودلت خونه کنم

اجازه هست .....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام صدفم .حالت چطوره ؟ازاینکه بهترشدی خداروصدهزارمرتبه شکر.ولی این چندروزخیلی بهمون سخت گذشت

الهی فدات بشم که داشتی یه کم نفس می کشیدی که دندون سومیت (دندون اولی ازبالا)زده بیرون

وقتی برای چکاب ماهیانه ات بردمت دکترجریان مریضی ات روبراش تعریف کردم وگفتم نکنه علت بیماریت

درآوردن دندون سومیت باشه .گفتش نه .بیماری شمایه بیماری ویروسی بوده که خداروهزارمرتبه

شکربهترشدی

امازیادازوزن گرفتنت راضی نبودولی وقتی ازجنب وجوشت وزبلیت براش گفتم ازاینکه دستت روبه مبل

ودیوارمیگیری وراه میری ,ازاینکه جیغ میزنی وباخواستن یه چیزی وندادن ماقهرمیکنی وروزمین

میخوابی,ازنانای کردنت بابا,م م وددگفتنت

دکترت کیف کرده بودوگفت وزنت بخاطرشیطونی بیش ازاندازه اته(ماکه راضی هستیم وخداروشکرمیکنیم )

بعدازاون روزتصمیم گرفتیم بابابامرتضی یه شب بریم تهران خونه خاله فاطی که هم بعدازاون مریضی ات حال

وهوای ماعوض بشه ,هم آمیتیس روببینیم (آخه این روزاخیلی دل تنگ شمامیشه وهمش به خاله فاطی

میگه چرانمیان تهران من دلم برای آتریساتنگ شده)

این روزاهواخیلی سردشده وتواکثرشهرهابرف میاداماهنوزتوکاشون ازبرف خبری نبودوقتی حرکت کردیم

خیلی خوشحال بودی وذوق کرده بودی تاقم روکلاخوابیدی ازاتوبان تهران بیدارشدی برف شدیدی میومد

ازاینکه همه جاروسفید میدیدی ذوق کرده بودی

 

جالبتراینکه وقتی برف پاک کن ماشین روشن میشد کیف

میکردی وخنده های صدادارمیکردی (بابامرتضی هم بخاطرخوشحالی شمابیشتربرف پاک کن رومیزد

حدودساعت 11 شب رسیدیم خونه خاله فاطی (بخاطرشماقیل وقالی به پابود)همه شماروازدست

میکشیدندکه شروع کردی به گریه کردن وغریبی کردن,چنددقیقه ای طول نکشید که غریبی کردنت تموم

شدوبازی باآمیتیس روشروع کردی فدات بشم که انقدرخوشحال بودی ,ازاینکه همه دورت بودندکیف کرده

بودی ومن وبابامرتضی خوشحال ازخوشحالی شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)