، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

واکسن 6ماهگی

1392/7/20 16:04
نویسنده : مامان نفیسه
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تک ستاره قلبم .

همه احساس من تقدیم به توکه بهترین هدیه هستیم هستی وبرای من همه چیز بی توهیچ است ,من

دررویاهایم به دنبال تومی گشتم ,می دانستم که بی تویک تکه ازپازل زندگیم ناقص است ,یقین داشتم که

تومی آیی وزندگی من راکامل ترمی کنی توآمدی وخوشبختی زندگی من دوبرابرشداکنون شش ماه

اززمینی شدنت گذشته وهرروزکه بزرگترشدی جایگاه دوست داشتنت درقلب من وبابات بزرگتروبزرگترشد

به طوری که همه چیز شدتو......حالامی فهمم وقتی میگن یه مادرلقمه روازدهن خودش درمیاره وبه بچه اش

میده یعنی چی؟حالامی فهمم وقتی میگن مادروپدرازهمه چیزشون میزنن بخاطربچشون یعنی چی ؟

حالامی فهمم وقتی میگن چقدرشب تاصبح ,صبح تاشب بیدارموندیم تابچشون راحت باشن یعنی چی؟

نمی دونم این مطالبوکی وچه زمانی میخونی اما ازت توقع دارم که :

آن زمان که مراپیروازکارافتاده دیدی......

اگرهنگام غذاخوردن لباسهایم راکثیف کردم یانتونستم درست لباسهامو بپوشم......

اگرهنگام صحبت کردن صحبت هام تکراری وخسته کننده است.....

                       صبورباش ودرکم کن....

یادت بیاوروقتی که کوچک بودی مجبوربمیشدم روزی چندبارلباسهاتوعوض کنم.....

برای رگرمی یاخواباندنت مجبورمیشدم بارهاوبارهاداستانی برات تعریف کنم......

وقتی حوصله حموم کردن راندارم من سرزنش وشرمنده نکن......

وقتی بی خبرازپیشرفتهاودنیای امروزسئوالاتی می کنم,باتمسخربه من نگاه نکن.....

وقتی برای ادای کلمات یامطلبی حافظه ام یاری نمی کندفرصت بده وعصبانی نشو....

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارددستانت رابه من بده ,همانگونه که تواولین قدمهایت رادرکنارمن برداشتی

زمانی که میگویم دیگرنمی خواهم زنده بمانم ومی خواهم بمیرم ,عصبانی نشو....روزی خودت می فهمی

ازاینکه درکنارت ومزاحم توهستم ,خسته وعصبانی نشو....

                   یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم.....

کمک کن تابایاری وشکیبایی تواین راه رابه پایان برسونم

فرزندم دوستم داشته باش همانگونه که من دوستت داشتم

 

عزیزم 6ماهگیت مبارک.امیدوارم که واکسن شش ماهگیت زیاداذیتت نکنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)