، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

پنج ماهگی(اولین دمرشدن)

1392/6/20 15:29
نویسنده : مامان نفیسه
636 بازدید
اشتراک گذاری

باتوآینده ای خواهم ساخت که گذشته ام درمقابلش زانوبزند

سلام عزیزم,میدونستی برام هیچ حسی شبیه تونیس,فقط وقتی به آرامش میرسم که کنارتوام 

همین که کنارت نفس میکشم برام قشنگترین احساسه

میدونستی توپایان هرجست وجوی منی,تماشاکردن چهره زیبات برام عین آرامشه

توزیباترین آرزوی قلبی منی ....هزاران هزارباردوسسسسسسسسسسستت دارم

خوبی عزیزم ؟

این شباخیلی خوب میخوابی (خداروشکر)البته من باهرنفست بیدارمیشم وهرچی به صورت قشنگ وماهت

نگاه میکنم هزاران هزاربارخداروشکرمیکنم .وقتی به تک تک اندامهات نگاه میکنم که سالم

هستندبیشتراحساس خوشبختی میکنم,ایناروالان متوجه نمی شی وقتی خودت بچه دارشدی متوجه این

حرفام بهترمی شی (قربون خودت ونی نی نازت )ان شااله زنده باشم واون روزوببینم

امروزرابخاطربسپاردرآستانه پنجمین روزحضوربی دلیلت دراین جهان پرازمهروکینه ,مالامال ازدوستی

ودشمنی,لبریزازشادی وغم ,همواره به خودندامیدهم که (((جهان باتوزیباتراست)))

پنج ماه که باحضورگرمت زندگی ماقشنگترشده ومن وبابامرتضی ازاین بابت می ذوقیم

امروزیه اتفاق قشنگ توزندگیمون افتاداونم دمرشدن شمابرای اولین باربود....چندروزبودکه سعی می کردی

خودت به سینه بشی وامروزبالاخره موفق شدی وماخوشحال ازاین موفقیت ...

 بابامرتضی رفته برات یه پتوی نوگلبافت خوشگل آورده ووسط اتاق پهن کرده که شماروی فرش اذیت نشی

وبهتربتونی قل بخوری ,هرجاهم میریم اول برات سفارش پتومیده که دست وپاهای کوچولووخوشگلت اذیت

نشن (خداشانس بده که این روزاعشق باباهستی )

بابامرتضی ازسرکارکه میادمیگه سلام عزیزم ,سلام دخترم ,سلام قشنگم ....شمام باخنده های قشنگت

خستگی روازتنش میگیری

مرگم باداگرلحظه ای کوتاه بیایم ازتکراراین پیش پاافتاده ترین حرف که دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)