، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

روزجشن ومهمونی

1392/2/26 23:25
نویسنده : مامان نفیسه
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

 

حال واحوال دخترم چطوره ؟امروزکه روزمهمونیت بودبهت خوش گذشت ؟

به ماکه خییییییییییییییییییلی خوش گذشت ؟البته ناگفته نماند,ازروزی که شما قدم روچشم ماگذاشتیدهرروزمون جشن ومهمونیه ........هرروزهمه خونه مامان ایران برای دیدن شماجمع می شن وبرای بودنت خوشحالی میکنن (مخصوصاخاله گیتاکه این روزاشدی جون وعمرش)

طبق معمول شبهای گذشته دیشب شمابیقراری عجیبی کردی خاله فاطی وخاله نسرین وخانوداه دایی حسن هم ازتهران به خاطرمهمونی شمااومده بودندبخاطر همین همه تاصبح بیداربودیم ودرضمن خسته .....

ولی چاره ای نبودمن بایدبه آرایشگاه میرفتم وخودموبرای ساعت 6که مهمونی شماشروع میشدحاضرمیکردم بعدازخوردن نهارشماروحموم کردیم بدوبدوخودموبه آرایشگاه رسوندم بعدازیکی دوساعتی آماده شدم ووقتی اومدم خونه شماروبالباسی که دایی سعیدازتهران برات خریده بودآماده دیدم کلی قربون صدقه ات رفتم مثه ماه شده بودی

خلاصه اینکه همه ساعت 6بابامرتضی باکالسکه گل زده شما اومددنبالم که بریم سالن ...وقتی کالسکه گل زدتو دیدم کلی ذوق کردم وکلی شرمنده بابامرتضی ازاین همه زحمت

 

 

 

 

 

 

خب دیگه دردونه بابایی دیگه .....برای سالن کلی مهمون دعوت کرده بودیم که.بعدازرفتن به سرمیزمهمونا وخوش آمدگوییتوروسپردم دست خاله فاطی ووووووووووبزن وبرقص.........همه برای مهمونیت سنگ تموم گذاشتن وخودشونوکلی خوشگل کرده بودن(عمه موناومهتا,مامان لیدا,خاله گیتاوخاله فاطی وخاله نسرین ,زن دایی احسان وشادی وشیدای عزیزم وووووووووووو)همه خوشگل شده بودند,اماکورش که هزارمرتبه قربون صدقه اش رفتم یه چیزدیگه بودخیلی بامزه شده بود(ازهمه برای اینکه تومهمونیم سنگ تموم گذاشتیدممنونم

 

بعدازپذیرایی ازمهمونا وکلی بزن وبرقص وکلی کادویی که شماجمع کرده بودی(دست همه دردنکنه)برای شام ومهمونی مردانه به بهترین رستوران سنتی کاشان که ارکسترهم داشت رفتیم اونجادیگه باآهنگ تولدتولدی که برات خوندن کلی کیف کردیم ....خلاصه اینکه بابامرتضی برات سنگ تموم گذاشت امیدوارم وقتی بزرگ بشی قدراین بابای خوبوبدونی وبفمی که چقدردوستت داره وخودت ازش تشکرکنی

بعدازشام هم اومدیم خوانه خودمون وبعدازدیدن اتاقت ویه کم دیگه بزن وبرقص ساعت 2بودکه مهمونارفتندومابرای اولین بارخونه خودمون موندیم ,به امیداینکه امشب راحت بخوابی .....

این ازمهمونی که من وبابامرتضی برات تدارک دیدیم

 

دلم میخوادبدونی که برای من وبابامرتضی بهترینی ..پس همیشه برایت بهترینهاراخواهانیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 11:25
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا یک ساعت دیگه فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
زهرا
14 بهمن 92 14:37
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون