، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

یک ماهگی ات مبارک

1392/2/20 23:19
نویسنده : مامان نفیسه
493 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماه وروز وساعت ودقیقه وثانیه ات مبارک

 

 

باتوبودن برایم بهترین لحظات زندگی است

ومن وجودپرمهروسرشارازعشق تورادرکاشانه قلبم به وضوح میبینم

ومی دانم که باتومیشودبه خدارسیدپس دوستت دارم وعاشقانه می پرستمت

سلام ماه پیشونی؟حالت چطوره ؟ازاوضاواحوال شمابراتون بگم که:داروهایی که دکترمدنی داده بوداصلاباشماسازگاری نداشت ومن همه رابراتون قطع کردم >ازاون روزی که ازتهران اومدیم شیرخوردن شماتوبازی رفته واصلاشمادرست شیرنمی خوری ,هرکاری میکنیم که شیشه هم بخوری طوری اوق میزنی که آدم میترسه ,کم کم داری نگرانم میکنی ,هنوزازدست ماناراحتی ؟من که عذرخواهی کردم بازم معذرت خواهی میکنم بوس کنیم تاآشتی کنیمعوضش بابامرتضی توتهیه تدارک مهمونی برای شما ست که برات سنگ تموم بزاره بنده خدااین روزاخیلی برامون زحمت کشیده .....

 

 

 

 

 

این عکسم با شکم بندیه که مامان لیدا برات دوخته!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)