، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

حال وهوای تولدآتریساجون

1393/1/6 19:47
نویسنده : مامان نفیسه
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوشگلم .حالت چطوره ؟میدونم که حالت خوبه وکیفت هم کوک

صبحها خوب میخوابی وخودت رابرای شیطونی های روزانه خوب آماده میکنی ...ازاونجایی که

عیدوخونه مامان ایران دسته دسته مهمون میادومیره ماهمش برای نهاراونجادعوت هستیم

همیشه یکی ازپایه های اصلی توی کمک کردن به مامان ایران من بودم اماازروزی که شماقدم

روچشم ماگذاشتی واومدی ,کمک که دیگه نکردم هیچ ....همش کارهم برای مامان ایران زیادکردم

بنده خداآقاجون انقدرشماروباکالسکه دورحیاط میچرخونه که دیگه عرق ازسروروش سرازیره ....

همش میگم فردادیگه نمیرم خونشون تایه کم ازدست شماراحت باشن ...اماروزایی هم که نمی

خوام برم آقاجون میاددنبالومون ومیگه حتی اگه خودت هم نمی یای آتریساروبده ببرم(خوش به حالت

مامانی که انقدرددوستت دارن)

امامن زیاداوضاواحوال خوبی ندارم....هرچی ازعیدمیگذره نگرانی واسترسم زیادترمیشه ...دلیلشم

اینه که بعداز2سالی که مدیرعامل محترمم بهم آوانس دادوپاره وقت من روپذیرفت (به خاطرشرایط

بارداری وبعداززایماان)امسال دیگه بایدهرروزومثل قبل مشغول به کاربشم وازاین بابت هم برای

شماهم برای مامان ایران خیلی نگرانم ....هرروزشماروبایدازخواب نازبیدارکنم وبعد8ساعت تمام

دورازشماباشم ....خیلی سخته مگه نه؟....بخاطرهمین اصلادست ودلم برای کارای تولدت به کارنمی ره ...

شباکه میخوابی به اون صورت مثل ماهت نگاه میکنم وبعدازشکرگذاری ازخداوندازش قدرت وسلامتی

برای خانواده عزیزم که تواین چندسال توهمه شرایط من باهام بودن روخواستارم ودوم یه

صبروشکیبایی برای خودم وتوی نازنینم که این روزاعجیب بهم وابسته شدیممطمئن

هستم که مامان وآقاجون ازمن بهترازت مواظبت میکنن,اماهمه نگرانیم موقع خوابیدنته....آخه

تاشیرنخوری نمی خوابی (خداخودش کمک میکنه)

ازفردابایدبیفتم دنبال پارچه برای لباست وکارای تولدت روجفت وجورکنم که دیگه اگه سرکاربرم وقت کافی روبرای این کارنخواهم داشت

ودرآخرعزیزم:

از3نفرهرگزمتنفرنباش

فروردینی ها,مهری ها,اسفندیها

چون بهترینهاهستند

سه نفرراهرگزنرنجان

اردیبهشتی ها,تیرماهیها,دی ماهی ها

چون صادق هستند

سه نفرراهیچ وقت نذاراززندگیت بیرون برن

شهریوریها,آذری ها,آبانی ها

چون به دردودلت خوب گوش میدهند

سه نفرراهرگزازدست نده

مردادی ها,خردادی ها,بهمنی ها

چون برایت دوست واقعی هستند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)