، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

درحال وهوای عید

1392/12/27 18:35
نویسنده : مامان نفیسه
598 بازدید
اشتراک گذاری

به من تکیه کن

من تمام هستی ام رادامنی میکنم

تاتوسرت رادرآن بنهی

تمام روحم راآغوشی می سازم

تاتودرآن ازهراس بیاسایی

تمام نیرویی راکه دردوست داشتن دارم

دستی می کنم تاچهره وگیسوی تورانوازش کند

به من اعتمادکن فرزندم....

مراباورکن فرزندم....

سلام جیگولی من,سلام دخترک شیطون من.

حالت چطوره نازنین من

پارسال یه همچنین وقتایی این روزاروپیش بینی می کردیم ومی گفتیم سال دیگه همچین وقتایی

دخترم نانای میکنه وبراش خریدعیدمی کنیم وجلوی موهاشومی بندیم ومیریم عیددیدینی

خداروشکرکه این روزارودیدم وهمینم شد

این روزاهرروزداریم میریم برای خودمون خریداماتنهاچیزی که نمی خریم لباس و..برای خودمون

همش برای شماداریم خریدمی کنیم وازاین خریدهالذت می بریم

یه روزآرزوی خریدلباسهای کوچولوکوچولوروداشتیم

هرموقع می رفتیم پاساژازدیدن کفش های کوچیک دخترونه به وجدمی اومدیم وناخودآگاه ذوق می

کردیم ولی حالابه این آرزورسیده ایم وداریم اون کفشای کوچولوی زیبارابررای زیباترین فرشته

دنیاخریدمی کنیم وخدارازاین بابت شاکریم

این روزامامان ایران هم داره خونه تکونی میکنه وماهم برای کمک هرروزمیریم وعوض کمک براش

بیشترکارزیادمی کنیم اماشیطونی های شماخستگی روازتن همه می گیره

انقدراین روزاشیرین کاری می کنی که توجه همه روبه خودت جلب کرده ای

جیغ زدنات ,آوازخوندنت ,نانای کردنت,دست زدنت وباتلفن حرف زدنت دل همه روبرده

امروزهم که برای عید حموم کردیم وآماده بهارهستیم ,وسایل سفره هفت سینمون روخریدیم

وخونمون روهم تمیز کردیم وبه استقبال بهاروعیدمی رویم

وماخوشحال ازاینکه ستاره ای چون توبه آسمون زندگیمون اضافه شده وروشنی زندگیمون هزاروهزاربرابر شده

به امیداینکه ستاره همه خونه های دوستامون روشنایی داشته باشه به استقبال بهارمی رویم

وبرای سلامتی تمام پدرومادرهادعامی کنیم

تاحالااخم یه فرشته رودیدید

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مینا
8 فروردین 93 1:49
منم نی نی وبلاگی شدم یعنی ی وبلاگ ساختم لطفا بهم سربزنین و بانظراتتون خوشحالم کنین. البته اینم بگما چون تازه وب ساختم ی چندتا بیشتر پست ندارم یاددتون نره بیاین ها من عاشق اتریساجونمااااا
مامان نفیسه
پاسخ
سلام مرسی که ب ما سر زدین ما شما رو لینک کردیم