، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

اولین مرواریدآتریسا

1392/8/4 23:57
نویسنده : مامان نفیسه
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه پیشونیم

حالت چطوره ؟

اگه ازاوضاواحوال مامان میخوای بدونی انققققققققققققققققققققققققققققدرخوبم که دارم غش می کنم

می خوای بدونی چرا؟

سلام سلام صدتاسلام                 من اومدم بادندونام

میخوام نشونتون بدم                   صاحب مرواریدشدم

یواش یواش وبی صدا                 شدم جزئکباب خورها

آتریساداره یه دندون                     قندمیخوره ازقندون

فرشته ای مهربون                     آوردبراش یه دندون

آش بخوریدنوش جوون              آش دندونی آتریساجون

امروزصبح بعدازاینکه ازخواب بیدارشدی گفتم یه سوپ بهت بدم بخوری اماهمین که قاشقوبردم تودهنت احساس کردم قاشقم صدامی ده وبه یه چیزی خورد

دوباره امتحان کردم دیدم قاشق صداداد,لثه ات رونگاه کردم دیدم آره این صدا,صدای اولین مرواریددخترمه,انقدرخوشحال شدم که هزاربارقربونت رفتم وماچت کردم ,حالافهمیدم چرادیشب نتونستی راحت بخوابی,همش بیدارمی شدی وگریه میکردی

سریع زنگ زدم به بابامرتضی خبرداغودادم خیلی خوشحال شدوگفت ازجانب من ببوسش وبهش تبریکک بگوتاعصرکه خودم میایم هزارتابوسش کنم

بعدهم خبربه مامان ایران وعمه موناو............

برای اینکه خوشحالیمونوباهمه تقسیم کنیم ودعای دیگران پشتت باشه مامان ایران مهربون برات آش

دندونی پخت ,منم سالاداولویه ,درست کردم وبرات سفارش کیک دادم تایه مهمونی کوچیک باخانواده

هادورهم داشته باشیم

شمادقیقاتو6/5اولین مرواریدت دراومدمبارکت باشه عزیزم

 

به امیدآنکه مرواریدهای قشنگت فقط به هنگام خندیدن دیده بشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)