، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس زیبای ما

اولین خنده صدادار

1392/3/28 18:47
نویسنده : مامان نفیسه
801 بازدید
اشتراک گذاری

 

حال پرنس من چطوره؟

امروزبرایت اینگونه دعاکردم

خدایابه جزخودت به دیگری واگذارش نکن,تویی پروردگاراو

پس قرارده بی نیازی درنفسش

یقین دردلش

اخلاص درکردارش

روشنی دردیده اش

بصیرت درقلبش

وروزی پربرکت درزندگیش(آمین)

صبح هاکه ازخواب بیدارمیشیم چه بخوایم چه نخوایم یادایی مهردادمیاددنبالمون یاآقا...اصلاامکان نداره که خونه بمونیم ...مامان ایران میگه اگه خودتم نمی یای آتریساروبفرست بیاد...آخه مامان ایران کمردردوپادردشدیدی داره ,این روزاهم که شمابه دنیااومدی زحمتش صدبرابرشده ,میگم امروزنیایم شمااستراحت کنیدامامامان میگه دوای دردمن آتریساست ,تنهاوقتی که من دردوحس نمی کنم اون وقتیه که آتریساپیشمه....ماهم که ازخداخواسته سریع ساکتوجمع میکنمو د بدو.....

 وقتی هم اونجاهستیم فقط برای شیرخوردن پیش من هستی ,همش بغل دایی مهردادهستی ,ازروزی که به به دنیام اومدی هرروزخاله گیتابرای دیدنت میادخونه مامان ایران خلاصه بدجورهمه رودورهم جمع کردی  ها....دایی مهردادبه خاطرشمابه لوسترچندتاعروسک آویزون کرده ,که شمانسبت به اون خیلی عکس العمل نشون میدی ,ازاخلاق خوب شماهم که دیگه نگم زبون زدهمه شده ماشااله همش میخندیامروزوقتی دایی مهردادداشت باهات بازی میکردشروع کردبه عروسکای لوسترهدزدن که صدای خنده شمابلندشد,انقدرصدای قهقهه ات بلندبودکه توجه همه روبخودش جلب کردای جان من امیدوارم همیشه لبهات فقط برای خنده بازبشه (این آرزوی قلبی من وبابامرتضاست)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
14 بهمن 92 16:07
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون